יום ראשון, 9 באפריל 2017

פאו וואו הכל מכל העולם בבר אחד

 בראשון לציון ברחוב רוטשילד שוכנת לה פאו וואו בר השרינג של ראשון לציון. בתפריט - מנות רחוב מכל העולם, גם מנות קרות וגם חמות המבוססות על אוכל רחוב מכל העולם. הקונספט? אפשר לחלוק את המנות, ויש כל 3, 5, 7 מנות דיל המוזיל את הארוחה. כך מטיילים מכל העולם בערב אחד גם מבלי לקרוע את הכיס. בשתייה - מבחר בירות מהחבית גם בהגשת שרינג של קנקנים שעוזרים לכל עוד יותר לשמור על הכיס.
הגענו לפאו וואו במוצ"ש וגילינו מקום ענק ומלא אנשים, מכל הגילאים, זוגות, או חגיגות יומולדת, כולם יושבים ונהנים. אני חושבת שמקום בתל אביב, היה רוצה כזו תפוסה. 


התחלנו עם מנת כרובית מצופה פירורי לחם ומטוגנת, היא הוגשה בחצאי פיתות יחד עם מלפפון חמוץ, בצל, חציל מטוגן, טחינה ועשבי תיבול. בגזרת הסלטים טעמנו סלט פנצלנה טעים ועשיר. 
ההפתעה בחלק הזה הגיע מכיוון מכיוון קסדיית הגבינות. מאוד נהנינו מהפשטות והטעם. מוייק, כיפי, נשנושי ועם בדק דק וטוב. מאד אהבנו. גם הבאן בשרים היה נהדר, בזכות בשר מעושן טוב. גם מנת ראש אל חנות של חציל קלוי ועליו קבב היה טוב. הקבב היה קצת קשה מידי אבל אני ריככתי אותו ואכלתי אותו בתוך באן. 
סיימנו עם קינוח 'בלגי' עוגת שוקולד לחה חמימה ונימוחה, מלאת רוטב שוקולד המוכן במקום לצד כדור גלידת וניל אוריאו. אהבנו מאוד

פאו וואו
רוטשילד 62
ראשון לציון





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...