יום שלישי, 4 באפריל 2017

תפנו מקום במטבח שלכם למעדנים של 'פתורה'!

פתורה הוא משק במושב שדה משה באזור חבל לכיש שהוקם ב 1956. המשק נוהל על ידי הבעלים - משפחת תמיר והתמחה בגידול פירות, פרחים, גפנים ועוד. בשנת 1976 התרחב המשק ונטע כרם זיתים להפקת שמני זית ולהתמחות בשמני זית. בשנת 2004 הוקם גם יקב הבוטיק של המשק שהוקם על חורבותיה של העיר הקדמונית 'פתורה'. 
שמן הזית של פתורה זכה ב 2015 בפרס שמן הזית העצמתי ביותר בתחרות NYIOOC – The New York International olive oil competition.
כיום המשק מייצר יין בוטיק, שמן זית איכותי, דבש, מעדנים ומארזי שי. המוצרים נמכרים בחנות המשק,  בחנויות בוטיק ברחבי הארץ, ובאתר החברה. כמו כן, ניתן לבנות ולרכוש את מארזי השי של מוצרי המשק לחברות, מוסדות וללקוחות פרטיים.
שמן הזית של 'פתורה' הינו שמן זית כתית מעולה, מלא טעם וארומתי מאוד. בטעימה אחת אפשר להבין ולהצדיק את הפרסים שגרף ולא סתם. 
בקטגורית הדבש ניתן להשיג ב'פתורה' דבש הדרים, דבש בר ודבש אקליפטוס.   
לסיכום, אחרי ההצלחה של שמן הזית, גם אצלנו במשפחה הוא עבר את כל המבחנים. גם הממרחים של פתורה מצוינים. ואל תוותרו הזיתים השחורים פשוט ממכרים!
אם הבוס שלכם פרגן לכם השנה, כנראה שזכיתם לטעום ממשק 'פתורה'. 
אם אתם רוצים לטעום ולהיווכח הקליקו כאן: https://www.ptora.co.il




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...