יום ראשון, 2 באפריל 2017

מורל - מקום טוב בנמל חיפה


מורל הוא טאפאס בר חיפאי, פשוט וטוב. כשכולם מתיימרים להיות 'הכי' מורל עושה נעים כמעט בכל מנה. פתחנו שולחן בדרך חזרה מהצפון. רצינו משהו טעים ולא מחייב. משביע אבל מדויק. איזה כיף היה להתחיל עם סלט קייל עם תותי שדה ופאקן סיני. ביס ראשון בסלט היה קצת תמוה וחמוץ. אבל אחרי שהחומץ קצת שקע הצלחנו מאוד ליהנות מהשילוב הכיפי של רעננות הקייל עם מתיקות-חמיצות התות והפריכות-נימוחות של התות מול הפאקן הסיני. סלט מושלם. שמזכיר לנו שכיף לאכול קייל.
המשכנו עם מנת שווארמת דג. כמה טעם היא הכילה. אני אישית הייתי בטוחה שהיא מכילה חלב קוקוס. היה לה טעם מעודן. מסתבר שהכל בזכות תבלין טרי-טרי שטוחנים במיוחד למנה הזו. פשוט טעים. 
עוד דגמנו נתחי אנטריקוט עם עיגולי צ'יפס שגנבו את ההצגה. וטורטיית פטריות בשרניות. איזו כיף של מנה, אנחנו כבר היינו מלאות אז העדפנו להתענג על הפטריות הבשרניות ולדוג אותן מתוך הטורטיה. איזה טעם, ואיזה כיף!!!


קינחנו וחתמנו את הערב עם פאי לימון עם קרם תותים. טעים מתוק, עם קליפות הדר מסוכרות שחידשו לנו אנרגיה ושמחנו ממש שהגענו. היה טעים, שירות מעולה ואחלה טעמים להמשך הדרך.

אהבנו
מורל 
הנמל 33 חיפה
https://www.facebook.com/Morel.Haifa/


צילום: תמר ניר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...