יום רביעי, 19 באפריל 2017

ימי שלישי ב biggy z יעשו לכם ערב מקסיקני מהסרטים

מנורה משכרת
 biggy z הוא בר שמח וססגוני בבוגרשוב בתל אביב.  biggy z הוא בר בסגנון ניו אורלינס, עם אופי שמח וחם. אבל בימי שלישי  biggy z מתחפשת למקסיקו והופכת ובר מקסיקני לערב אחד. מהעיצוב עד המוזיקה והתפריט. ביקרתי ביום שלישי המקסיקני אצל  biggy z  ונהניתי מכל רגע.
סיוון המקסימה קיבלה את פנינו על הבר. על הנורות סביב נתלו כובעי סומבררו, על שולחנות נתלו דגלי מקסיקו וקישוטים מקסיקניים.  
ביגי זי
בוגרשוב, תל אביבסיוון המקסימה קיבלה את פנינו כשהתיישבנו על הבר. התפריט - 100% מקסיקו. אז הורדנו שוט טקילה לחימום הקנה והעלאת המורל ואז גם קוקטייל פנייטה מקסיקני על בסיס טקילה, ליקר קוקוס, מיץ אננס ותותים טחונים במקום. 

אנחנו כבר היינו מוכנות לשלב הבליסה, עם מחשבה קדומה שהאוכל יהיה סביר, כמו כל בר וקיבלנו אוכל פשוט וטעים ומקסיקני שעשה לנו רק כיף! איה יופי כאלה הפתעות קולינריות בברים!
התחלנו עם סביצ'ה ירוק עם אבוקדו, בצל ירוק, , כוסברה נבטי צנונית וצ'ילי ירוק שצבע את הכל ירוק. אחרי הסביצ'ה הטעים העברנו הילוך למאכלים מקסיקניים מסורתיים. שלב ראשון היה טאקו דג מטוגן בבלילת בירה עם גווקאמולה וחלפיניו, כוסברה וסלסה. מנה נשנושית ונהדרת הייתה מנת הטאקו אבל אז הגיעה הטעימה מכולם... קסדייה טבעונית עם תבשיל שעועית, צ'יפוטלה, ארטישוק אה לה רומנה קצוץ ובצל ירוק. הקסדייה הגיעה לצד סלסלה ורדה ירוקה וגוואמלה סופר טעים שלא הצלחנו להבין את הסוד הקסם שלו. מקסים לטעום מנה כה פשוטה וכה מדויקת - בחריפות הנכונה ובטעמים שעושים כיף לחך. בדרך כלל מנות טבעוניות ניחנות בטפלות - אבל זו הייתה מלאה בטעם, קלילה, מעט חרפרפה. ממש תענוג והפתעה.
התחלנו לשבוע אבל רצינו להמשיך בקו הזה של האוכל הטעים. אם התחיל טוב... אז למה להפסיק. הפעם הלכנו על בוריטו בשרני עם נתח קצבים קצוץ, שעועית שחורה, כרוב, חלפיניו, סלסה עגבניות וגוואמולה. גם פה שאבנו את המנה עד תום. אין ספק האוכל המקסיקני פשוט נהדר ב biggy z. הקהל לא מפסיק לזרום - ובצדק - טעים פה! טעים!!!

ממליצות בחום

*במשך נדווח על התפריט הרגיל של biggy z

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...