יום ראשון, 2 באפריל 2017

A23 כמו בערב, גם בבוקר אני מרגישה תיירת

רושדי עם פולנטה, פטריות, בזיליקום ונענע
A23

לפני חודשיים סקרתי את מסעדת A23, מסעדת בית המלון על ארלוזרוב 23 פינת דיזנגוף התל אביבי. אחרי ארוחת ערב בסטייל הגיעה זמנה של ארוחת הבוקר. 
הנוף - תל אביב הסואנת בבוקר שישי. המיקום: על הבמה במתחם החיצוני של A23. על השירות - נתיב המקסים. על הביצוע: אנחנו, הרכבנו משקפי שמש והתחלנו לטעום מארוחות הבוקר של A23 לצד סנגרייה יין לבן ומרגריטה גויאבה עם שפה של אבקת לימון פרסי ומלח לשבירת מתיקות הגויאבה. 
המכוניות והאנשים הממהרים היוו לנו נוף באמצע הסטופ שעשינו ממירוץ החיים. התחלנו עם 'ביצי פלורנטין' עם מחבת ביצים עלומות על מצע תרד ופרמז'ן. אומנם המנה הייתה שמנמנה אבל טעימה. הכי אהבתי שיכולתי ליהנות מביצה עלומה אחרי שהעברתי אותה (בהצלחה בשלמותה - שאפו) לצלחת שלי ולדוג עוד ועוד פיסות פרמז'ן ועוד חבלי תרד. שאפו על הפרמז'ן האיכותי שהוסיף טעם לכל ביס ויצר שחיתות בארוחת הבוקר. 
רושטי - לביבת תפוח אדמה, פטריות צלויות וקרם תירס. הייתה למנה הבאה הטעימה שלנו. כיף של מנה, נימוחה, שכבות של קרמיות, חמאתית מאוד, עם פטריות צלויות מאוד בשרניות, נענע ובזיליקום שנתנו קונטרה לחמאתיות. טעים ובאמת נעים. 
בליני סלמון כבוש קרם פרס וקוויאר הייתה למנה האירופאית שלנו. מרגישים שיש פה אוירת חו"ל. גם במנות, גם בשירות, גם בטעם. הכל טעים ומוקפד. השירות, אולי קורא מחשבות, כי זה השירות הכי טוב שזכור לי. 
לסיכום ארוחות הבוקר של A23, האווירה והמיקום עושים את האווירה לכיפית ביום שישי בבוקר. שכולם ימהרו. אנחנו בשלנו. קוקטייל, ארוחת בוקר. קפה ונתיב שעושה לנו את השירות הכי טוב.

A23 - LOCAL BLEND
ארלוזרוב 23 (פינת דיזנגוף), תל אביב



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...