יום ראשון, 23 באפריל 2017

416 הטבעונית הכי אלגנטית


כבר זמן מה שכל תל אביב רועשת ומדברת על '416' הטבעונית החדשה ברחוב הארבעה מספר 16. במסגרת נישול מוצרי החלב מהתפריט שלי החלטתי לסעוד ארוחת ערב ב 416 ולבדוק הכצעקתה.
416 לבאנה ופיתה
כבר בהתחלה היה לי ברור שזו המסעדה הטבעונית האלגנטית ביותר שהתארחתי בה! 416 מעוצבת מקסים. אפילו השילוט SPREAD LOVE המשקיף מהקיר עשה לנו הרגשה טובה, המוזיקה נעימה והכל כל כך קלאסי. פשוט התחלה טובה.
מה? קלאמרי? לא!!!! פטריות!!!

















התחלנו את הערב שלנו עם 3 מנות מקסימום. לבנה טבעונית עם פיתה בצד וארטישוק. מנה מעולה וכיפית. פשוט לקרוע מהפיתה ולנגב. הלבנה הטבעונית היתה מאוד טעימה וקרמית ולא הורגש שלא בגבינה עסקינן. גם סלט הקיסר הטבעוני היה משובח, אבל גולת הכותרת בראשונות היתה לא אחת מקלאמרי פטריות. המנה הזו כיכבה גם במראה, גם במרקם וגם בטעם. פשוט מנה מושלמת, מלאת טעמים - אם אפטר טייסט של ים ומרקם שווה לקלאמרי. אהבנו והמלצנו.
#vegan #416
המשכנו עם חריימה טופו טעים שהגיעה עם חלה שהפכה את המנה להרבה יותר אותנטית. ואז הגיעה המנה המדוברת. הסטייק. במרקם - היא אחד לאחד מנת סטייק. הטעם שונה - הלא מדובר בסייטן, אבל טעים ועסיסי. מנה מרהיבה המגיעה במחבת ענקית עם בצל, תפוחי אדמה וחצאי עגבניות. הרבה יותר התחברתי לרולדת השווארמה בלאפה שהייתה עסיסית וטעימה והגיעה ממולאת סייטן, פטריות ובצל. מאוד טעימה!!! הבצק טעים, פריך, המילוי מצוין והכל ביס חגיגה מהבילה וטעימה.
מאפה שווארמה טבעונית 
416הרמנו את ראשנו מבין המנות שקיבלנו ומצאנו מסעדה שוקקת, מלאת אדם, מלאת חיים. הכי אהבנו שהמלצרים עושים סבב בין השולחנות עם קנקן מים גם נענע, לימון, תותים ומלפפונים. כיף פה!
מנחשים מה זה?



קינחנו עם שוקולד לבן עם טוויל ותותים במסקרפונה טבעונית, לצד קרם פירות יער ומרמלדת פירות יער. קינוח כיפי, טעים ואלגנטי. 


טעים וטבעוני
416 #416 #vegan #veganrest #rest #restaurant #vegansweet
416
הארבעה 16 תל אביב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...