יום ראשון, 5 במרץ 2017

המזווה - הבשרים שכל אחד וכל פליאו ישמח לקבל

 דור כהן הקים את 'המזווה' בוטיק לבשרים בכרכור לפני 4 שנים  מתוך אהבה לאוכל טוב ומתוך חלל שהיה קיים באותה תקופה בבשרים משובחים. הוא לא האמין שאחרי ארבע שנות עבודה אפילו אני אשמע עליו ואודות יצירותיו. הייתי חלק משוק הפליאו בארץ וגיליתי שכל משפט של מבקר זה: "איפה הדוכן של המזווה?"
המזווה התחיל כמקום המלקט בשרים איכותיים מכל העולם, בשרים מעושנים, וייצור נקניקים בשיטת איטלקית - 100% בשר ללא תוספות. דור למד באיטליה את אומנות ייצור הנקניקים. ושמם של נקניקי 'המזווה' הולך לפניהם. 
'המזווה' מוכר נתחי פרימיום של בשר טריים - בשר בקר מרמת הגולן ממשק חזן בגבעת יואב עם תו תקן של חי בריא, ללא אנטיביוטיקה וללא הורמונים. 

'המזווה' מייצר נקניקים רבים, אלו לא אותם נקניקים תעשייתיים שאתם מכירים, אלה משובחים יותר. ניתן למצוא 3 סוגי פסטרמה הודו, קורנביף, רוסטביף, נקניק צלעות בקר, 3 סוגי סלמי, 3 סוגי קבנוס, 2 סוגי חזה אווז. כתף עגל קריספי בסו וויד. נקניקי 'המזווה' עוברים תהליך של כבישה/ סו וויד, עישון חם או קר. 

'המזווה' גם משמש כמסעדת בשרים לבשרים מעושנים במקום הנעשים בימי שלישי, חמישי ושישי. עוד ניתן לרכוש המקום כריכי נקניק ופלטות נקניקים - הכל לאכול במקום או לקחת הביתה.
בימי שישי כל שבועיים מקיים 'המזווה' קבלת שבת עם מוזיקה ואירוח של בירת 'הדיקטטור'. אפשר לטעום מכל הבא ליד ומה שהמשק הביא: חזה אווז מעולה, אסאדו בליתי נשכח, שוקי טלה, חלקי פנים ועופות שלמים.
אל תפספסו את קבלות  השבת האלה, האסאדו מעולה חזה האווז טוב, רך פריך וכל מה שאוהבי בשר צריכים. בשר טוב. קצת ירקות ליד, זיתים משובחים וזהו. אנחנו יצאנו מאוד מרוצים. עדיף להגיע מוקדם!!!

**** באותו המתחם ל'המזווה' גם בוטיק  גבינות עם גבינות מקומיות ממשקי בוטיק וגבינות מיובאות.
המזווה
המושב 42 כרכור
כשר






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...