יום חמישי, 23 במרץ 2017

במסעדת שמוליק כהן מתכוננים לפסח מלא טעם!

המסעדה היהודית האהובה עליי היא 'שמוליק כהן'. כשה'יהודיות' האחרות מדשדשות מאחור, 'שמוליק כהן' עדיין יהודית ובועטת. אני לקוחה דיי קבועה אבל, מזמן לא ביקרתי בשמוליק כהן והפעם אני ביקרתי יחד עם יריב בוסי לשעבר. כי אם כבר פגישה עסקית נוסטלגית, אז שתהייה במקום נוסטלגי.
התחלנו את הצהריים המקסימים שלנו עם גפילטע פיש הכוכב העולה שהגיע לשולחננו אחרי שכבר טעמנו מהסלק, הכרוב, גרגרי החומוס, החצילים והחריין שכל כך חיכה לגפילטע. אוי, איזה גפילטע פיש טעים! עם החזרת זה פשוט טוב. שאם אתם לא אוהבים גפילטע פיש אתם כנראה לא אכלתם בשמוליק כהן. הגפילטע מלא טעם, דחוס ויחד עם זאת שומר על רכות. מעט מעט מתקתק עם מתיקות מתונה שנותנת מקום לחזרת שלנו. מושלם. כבד קצוץ וסלט מיונז עם קניידלך היו למנות הביניים שלנו.
צילום יריב בר אור
שמוליק כהן
המשכנו עם מרק קניידלעך עם אטריות, פשוט, טעים וקלאסי. אחריו הגיעה אחד המאכלים האהובים שלי. קרפלעך. הגרסה המטוגנת של שמוליק כהן הייתה כל כך טעימה ועסיסית! שלרגע לא חשבתי שאני במסעדה יהודית.
בעיקריות טעמנו מנת לשון בקר וכתף בקר שהיו נימוחים מאוד. גולש עם בשר רך-רך ומלא בטעם, כזה שלא  יכולנו להפסיק לאכול גם כשהיינו מלאים. 
קינחנו עם קומפוט עסיסי ומוס שוקולד חלווה ולוטוס אגדה. 
אין חדש ב'שמוליק כהן', כל המנות עדיין נוסטלגיות ועדיין טעימות. לא היינו צריכים להשתמש במלחייה, הכי הכל ב'שמוליק כהן' מתובל בצורה הנכונה. אל תאמינו לאלה שאומרים שאוכל יהודי הוא תפל, לכו ל'שמוליק כהן' לטעום ולהיווכח.
'שמוליק כהן' מוכרים גם אוכל מוכן, כל השנה. גם לפסח 'שמוליק כהן' נערכים מראש. צלצלו להזמין זה כשר ו-טעים!

שמוליק כהן
הרצל 146, תל אביב
03-6810222
כשר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...