יום רביעי, 15 במרץ 2017

המקום החדש לעשות חיים ביפו - תלתה!


במתחם נוגה ביפו נפתחה לפני עשרה ימים 'תלתה' בר מסעדה קליל וכיפי. באופן מדהים 'תלתה' עשו רעש במתחם הקולינרי והיה נדמה שהיא פה כבר נצח. בת שבוע וחצי וכבר עושה גלים. 'תלתה' נמצאת בבת עמי 3, והיא כל מה שהמתחם היה צמא לו מול עוד מקומות משמעממים. 

התפריט יווני-ספרדי עם קריצה מקומית בכיוון מנות שרינג בגודל בינוני. 'תלתה' דואגים לתת ליפואיות מקום עד כדי כך שפעם בשבוע בימי חמישי מתארחת אצלם רקדנית בטן ועדיף להזמין מקומות מראש - הנאה מובטחת. 
את הערב שלנו התחלנו את הערב שלנו עם כוס ומנת כרובית מטוגנת ופריכה ברוטב טרטר. אחרי שכל המסעדות כבר יצאו נדושות עם טחינה או יוגורט, 'תלתה' הפתיעו עם רוטב טרטר ממכר. הרוטב הזה שימוש אותי גם בסלט היווני הטעים שקבלנו לאחר הכל וגם בכלל היה טעים כל פעם לגרוף עוד טיפה מהרוטב מלא הטעם הזה.
המשכנו עם ברוסקטת שוק הפשפשים מלאת בצל סגול, גבינת המאירי, קונפי שום ועגבניות שרי מיובשות. הכל חבל שקשה להרים את הר הטעם הזה. אינני חובבת  בצל למיניו אבל הכל היה מלא בטעם, עסיסי ודורש ביס. תוסיפו לו גבינת המאירי כשהכל יושב על חלה, קיבלתם אחלה מנה. 
גם חומוס על בסיס שעועית לימה עם לימה בצ'יפסר הייתה מנת טובה, אבל הכי אהבתי את מנות הבשר של 'תלתה'. הראשונה הבשרנית שלנו היתה 3 מיני פיתות עם שווארמה, טחינה ובצל. כמה פשוט - ככה טעים. 'תלתה' הנגישו את מנת השווארמה לגרסה הפאבית ואנחנו אהבנו את זה בגודל ובטעם. 

בשרית שנייה אהובה עלינו הייתה נתח בקר מיושן עם רוטב צ'ימצ'ורי, קונפי שום ועגבניות שרי מיובשות. מנת פליאו נשנושית וכיפית, לא מכבידה ומתאים לקונספט השרינג ש''תלתה' מאמינה בו.

את הכל חתם כדור שוקולד חלב ממולא גלידת וניל עוגיות עם רוטב שוקולד לבן. קיבלנו גם את טקס המסת הכדור עם השוקולד החם.

נהננו גם מהטעמים וגם לראות את הדינמיקה המקסימה בין הבעלים גרמו לנו לצחוק. ערב של כיף בניחוח יפואי!

תלתה
בת עמי 3 יפו
מתחם נוגה





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...