יום רביעי, 22 במרץ 2017

אירוע הפילאטיס הגדול בעולם ב 5.5 !!!

איזו חמודה היא... התאהבתי💖
#pilates #pilatesreformer #sport #sporty #lovepilates #ilovepilates #ilovesport #sportlife #sports #gym #she #sheisthebest #iloveher #israelsportדליה מנטבר חלוצת הפילאטיס וזו שהחדירה את הפילאטיס לישראל. חוגגת 40 שנות עשיית פילאטיס באוריע מיוחד. דליה מנטבר וכל הנשים מוזמנות ליום פילאטיס ב 5.5 ולשבור שיא הגינס הטורקי ולהפוך את ישראל למעצמת פילאטיס כפי שהיא - אז גם שבספר השיאים של גינס יכתבו על זה.
האירוע יערך בספורטק תל אביב ב 5.5 נטבע ריבקין תעשה חימום מתיחות, דליה מנטבר המקסימה תדריך פילאטיס אל מול המשקיפים מצד גינס


מהרו להירשם
עלות ההשתתפות באירוע במכירה מוקדמת 75 ₪ + 5 ש"ח לרכישת מזרון (במקום 50 ₪) כולל מתנה - ערכת מוצרים מפנקת של נותני החסויות ובקבוק ליטר של מי עדן שיחכה למשתפים בעמדה -  מחיר הזהה למחירו של שיעור פילאטיס סטנדרטי, ומקנה השתתפות בשיעור לא סטנדרטי.
הנחות נוספות (דרך קוד הנחה) למנויי לאישה, חברי עמוד הפייסבוק של עיריית ת"א, חברי מועדון דלתא פיט ועוד. בנוסף, תהיינה למעלה מ 100 הגרלות יקרות ערך, בין המשתתפים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...