יום שלישי, 7 בפברואר 2017

קפה לואיז שלמות מתחת לבית

קפה לואיז זו רשת בתי קפה שחרטה על דגלה מנות בריאות, בלי טיגונים, בלי חומרים משמרים, עם המון חומרים טבעיים וסופר פוד. אבל הכי הרבה, עם המון טעם. 
כמעט שני עשורים קפה לואיז קיימים, אני מבקרת אצלהם רבות, בדרך לטיול, לארוחה טובה וגם לדייטים טובים ובריאים יותר.
לאחרונה לואיז רעננו את התפריט ואני הגעתי לסניף רמת החייל לחנוך תפריט חדש והמון בריאות. 
מזמן לא אכלתי ארוחה מלאה בקפה לואיז ואוווו הווו כמה הייתי מופתעת. 
ברמת החייל הרי מדובר בסניף השכונתי. התחלנו את הערב שלנו אני וטל עם שני שייקי בריאות. 'סגול' עם סלק, סלרי
ותפוח ושייק שני 'ירוק' עם סלרי תפוח ג'ינגר.

לחם מחמצת ללא שמרים ולחם כוסמין התחילו לנו את הערב עם ממרח שום מהסרטים. אני נמנעת משום אבל פה מדובר בהנאה צרופה, שנתקנתה גם הביתה.
ממרח ארטישוק צלפים גם היה מוצלח, גם חומוס-עדשים מעולה ועוד ממרחים משובחים. על הלחמים (שכולם ללא שמרים) ניצח לחם הזיתים, אבל בלי להפלות, כולם היו טובים. 
ארטישוק אלה רומנה היה מעולה עם לבנה לא חמוצה מידי ועסיסית וממרח עשבי תיבול עם שמן מורינגה. 

גולת הכותרת של הערב היתה מנת ביניים של קדאיף עם גבינת עיזים, תרד וביצת עין. על הנייר המנה הזו לא מאוד הרשימה. אתם לא מבינים כמה המנה הזו טעימה. הייתי יכולה לאכול אותה בוקר, צהריים וערב ולהיות מרוצה. פשוט מעולה, הגבינה טובה מעט חמצמצה וקצת נגיסה, הקדאיף מושלם ופריך, ביצת העין מלטפת כל ביס. תענוג לחך. 

גם המנה ההינדית הכתומה היתה נהדרת עם ירקות כתומים, חומוס וקוסקוס מלא היתה מופלאה. דג הסלמון עם ירקות אפויים היה מוצלח. אבל שוב... הכל פה סיפור הצלחה. 
מדהים איך מקום פשוט ולא יומרני מתחת לבית יכול להיות טעים. 
קינחנו עם קינוח טבעוני של בננות מקורמלות וסורבה קוקוס עם חמאת קוקוס וסורבה קוקוס חלק וטעים. בדרך כלל סורבה הקוקוס מחוספס בפה. פה הוא היה חלק לגמרי - הפתעה. מנה טבעונית ונהדרת.


מנת הטפיוקה בסילאן ופירות היתה מופלאה וקלילה. 
ראוי לציין ולשבח, אני וטל מבלות המון בחוץ.... לא תמצאו אותנו בבית. אבל כזו רמה של מרוצות לא יצאנו מעולם. מושלם, מושלם, מושלם, טעים, בריא. והכי חשוב - קרוב!!!

קפה לואיז 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...