יום שבת, 18 בפברואר 2017

אנדיב הביאו את הבראנץ' לאשדוד

זה ידוע שישראלים אוהבים ארוחות בוקר, אבל בנינו, מי קם מוקדם שיוכל לפני השעה 12 כבר להתיישב במסעדה. 'אנדיב' מסעדת הבית של מלון ווסט אשדוד הרימה את הכפםה.
כל יום מוגש באנדיב בראנץ' מפנק. הבראנץ'הוא חלבי ועשיר ומוגש בין השעות 12 ל 14, כך שגם מי שקם מאוחר, שם את הילדים במסגרות וחיפש חנייה יכול להספיק וגם הבראנץ' יכול להתאים לכל מי שחפץ במפגש חברתי-עסקי לבוהוריים מול הים... ובצדק מקסים ונעים באנדיב.

הגענו שמחות בשישי בצהריים לבראנץ' מפנק באנדיב. קערות גדולות של סלט ירקות, בלט יווני, סלט עגבניות חריף וסלט טבולה קיבלו את פנינו. לאנדיב גם שלל מאזטים בבראנץ':
עגבניות בתנור עם גבינות היה למאזט מעולה ועסיסי, גבינת צאן בקרם סלק, ממרח ארטישוק עם גבינת חמד גם היה מעולה, גבינת לבאנה בריבת עגבניות שרי ועוד. 

בפלטת הגבינות נרדמו שלל גבינות: לבנות בשלל טעמים ואחוזים, גבינה צהובה עבה ומעולה, גאודה ביין, גבינה מלוחה ועוד.
בעמדת האוכל החם חיכו לנו שקשוקה אדומה ושקשוקה ירוקה, ספגטי, תפוחי אדמה בשמנת, בצק פילו ממולא פטריות ופשטידות אישיות. הכי אהבתי את הבצק הממולא שהיה עשיר בטעם. 
לבראנץ' אנדיב גם עמדת שתייה חמה חופשי עם תה, חליטות תה וקפה וגם עמדות פירות טריים לסחיטה עצמית. בנוסף לעמדות השתייה הקלה החופשית. 
לקינטח שלל עוגות, גרנולות, מנות מוזלי אישיות, עם או בלי קרם תותים. פירות טריים פרוסים וכל מה שצריך על מנת להנעים לנו את הבראנץ'.
כוכב הבראנץ' שלנו היה הים שנפרס לפנינו במלוא הדרו, כי אם כבר להנעים את החך והעין בטעמים של בראנץ' אנדיב אז גם קצת ים לפתוח את הנשמה והלב.

אנדיב
מלון WEST אשדוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...