יום חמישי, 9 בפברואר 2017

חדש על המדף פברואר 2017 - בסימן בריאות

מוצרי החודש דואגים לבריאות שלכם, גם לטבעונים ולכל מי שחפצה נפשו במוצרי בריאות:

הראשון: סדרת מיונז לטבעוניים, סוף סוף הטבעונים יכולו להינות ולרכוש מיונז טבעוני, ללא ביצים וללא גלוטן. משה מוסקוביץ מייבא לארץ כעת מוצרים טבעוניים, מחברת פלמיל הבריטית. בליין שני סוגי מיונז, האחד טבעי בבקבוק לחיץ והשני בטעם טרגון ועירית - טעים!!! 

אוהבי סופר פוד הקשיבו: כעת חברת 'כרם - טבע של בריאות' משווקת ומייבאת מחברת גרין אוריגינס אבקות סופר פוד בשקית המספיקה ל 30 יום, כך תוכלו להבטיח את טריות האבקות. התכולה 100% טבעית, אורגנית, נאה ומיובשת בהקפאה, וכשרה! בסדרה ניתן להשיג: אסאי, בלו ברי (טעים!), עשב שעורה, עשב חיטה ולוקומה.
את אבקות הסופר פודס, מזונות העל, של גרין אוריגינס ניתן לרכוש ברשתות: טבע קסטל, עדן טבע מרקט, שקדיה, קסם הטבע ובבתי טבע ומדפי הבריאות בחנויות בכל רחבי הארץ. משווק בבלעדיות ע"י :"כרם- טבע של בריאות", טל: 9190076-03. כל האבקות כשרות פרווה בהשגחת בד"צ לונדון ובאישור הרבנות הראשית לישראל​.


והמוצר השלישי - סדרת ויטמינים מבית V-CARE המחאה החברתית הביאה איתה גם ליין של הוזלה במוצר הצריכה שנהייה כה בסיסי בימינו, הויטמינים. כעת אתר V-CARE מציג ויטמינים במחיר שווה לכל נפש. הזמנות מתבצעות דרך האתר, בעלות של דמי משלוח של 12 ש"ח בלבד. להלן דוגמאות למחירים:
ויטמין C 1,000 מ"ג, 100 קפליות
35 ₪ בלבד
 חומצה פולית 800 מק"ג, 100 טבליות
19 ₪ בלבד
 כורכום
81 ₪ בלבד
 ויטמין B12, 1000 מק"ג
27 ₪ בלבד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...