יום ראשון, 8 בינואר 2017

NG המוסד הקלאסי של בשרים בתל אביב!

בנווה צדק, בין הסמטאות האלמותיות, שוכנת לה מסעדת הבשרים NG כבר כמעט 15 שנה. אני זוכרת שתל אביב געשה ורעשה עקב פתיחתה של זו ואני וכל מכריי מיהרנו אליה. אט-אט שכחנו את גדולתה של NG, עם כל הגל החדש, המסעדות הנפתחות והנסגרות, NG נשארה עומדת ויציבה, כמו אישה שבטוחה בעצמה, NG ממשיכה באותו הקו, לא מתכופפת ולא מתיישרת לפי הטרנדים, היא כאן כדי להישאר. איך אני יודעת? 
השבוע ביקרתי ב NG וגיליתי את המוסד הקלאסי הזה עומד ויציב והכי חשוב - טעים!
זה התחיל בסלט עגבניות עם פלפל חריף, צנוברים, בצל ירוק וגבינת המאירי, אורגנו ובזיליקום. שילוב קדוש של מרכיבים סופר איכותיים, הפכו את סלט העגבניות הזה לכזה שכיף לנשנש גם בחורף. הקרפצ'יו המסורתי הגיע ב NG בצורת רולדת בשר ממולאת פרחי אורוגולה עם בלסמי מצומצם. אמרתי כבר שב NG הבשר הוא עילוי, הוא נקנה מהמגדלים עצמם טרי-טרי, ללא פערי תיווך עם תקן גידול 'חי בריא', פה הבשר היה נימוך ורך, אבל הבשר האמיתי הגיע בעיקריות.
אני בחורה שמרנית, הולכת על בשר קלאסי ומה יותר קלאסי במסעדה קלאסית מאשר סטייק אנטריקוט מעולה בשומן בקר. כמה קלאסי ככה טעים, סטייק מכובד, ללא רבב,  עסיסי, טרי, ויותר מזה - עשוי במדויק, פשוט מושלם. 
גם לדנה שלצידי הגיע המושלם שלה, סטייק טיבון, על הטי נחו להם פילה לצד סינטה מצויינים. אין ספק ששתי המנות הכתירו את NG כממלכת הקרניבורים והפליאו, פשוט מושלם, ביס אחרי ביס, עסיסי וכיפי. 
התוספות במסעדות בשרים מעולם לא ריגשו אותנו, ח"ח לתוספת השעועית הירוקה של NG שהפעם לא הוטבעה בשום ושמן זית אלה נצרבה קלות ונשארה עם טעמה המקורי המתקתק. השעועית היתה לנו למרעננת המושלמת של הבשרים. גם תפוחי האדמה היו טובים והלכו נהדר עם החרדל הביתי המצוין של NG. לפרוטוקול יאמר, שבעת בליסת הבשרים שלנו לא רצינו דבר, אפילו החרדל נותר מיותם, כשהסטייקים כה עסיסיים, צריך רק שקט... להינות מרגע של אושר.

חתמנו את הערב עם ההכרזה שבה פתחתי, NG היא מוסד בשרים איכותי חי ובועט, היא כאן כדי להישאר והיא כאן עדיין עם תפוסה מלאה בערב, מותירה אותנו עם חך מלא בטעם.

NG
אחד העם 6, תל אביב
03-5167888 
https://www.facebook.com/www.ngrestaurant.co.il/?fref=ts






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...