יום שלישי, 3 בינואר 2017

ביייקרס האופים הכי טובים בשינקין


בייקרס, המאפיה הצרפתית של אזור שנקין עם מאפים וארוחות בוקר הכי טובות באזור!
שינקין כבר שנים חיפשה את המאפייה שלה. כן, רחוב שינקין היה נטול מאיפה טובה כל השנים האלה. נכון, שהיו בתי קפה והינם עדיין אבל מקום שהוא בולנז'רי טוב, בית קפה שאופה את מאפי הבוקר לו במקום, שהכל יפה ואסתטי וטעים. האמת? הם שם כבר שלוש שנים... תשובה לכל משאלות האפייה של אזור שנקין, מול הגינה הוקם BAKER'S מאפייה צרפתית, עם מאפים לחמים, בגטים ועוגות שכל אחד היה רוצה לידו כל יום.

ארוחות הבוקר של בייקרס שינקיןאז כן, היום באיחור של 3 שנים הלכתי לבקר את BAKER'S, לא חשבתי שמקום לא קטן בשינקין יהיה מלא באמצע היום, תיירים ומקומיים גילו את הפינה החמה הזו ואנחנו שמחנו שהגענו. אז איך התחלנו? עם גולת הכותרת של קרואסון ביצה עלומה עם רוטה הלונדייס, עירית, אמנטל וסלמון. בתוך הקרואסון חיכו לי שתי ביצים עלומות טעימות וכיפיות! הקרואסון הזה זכה בדירוג אחת הארוחות הבוקר הטובות של טיים אאוט ובאמת היה מושקע וטעים עם כמות סלמון נכבדת, קרואסון פריך וטעים וביצים עלומות נהדרות. גם קיש קפרזה עם מוצרלה, עגבניות ובזיליקום היה נהדר וטעים. 

קינחנו כל כך הרבה דברים טעימים, הכי מושלם מהם היה מאפה כנאפה טעים, פריך עם כמות גבינה טובה. המאפה הכי מיוחד וטעים לחורף עם מעטפת פריכה וכיפית ומתיקות מעודנת! ממליצה בחום!!
גם מאפה בצק שמרים עלים שוקולד היה טעים מאוד ואני אהבתי את מאפה שמרים-עלים עם מחית פיסטוק וקרם פטיסייר מעולה שהפך את הכל לטעם מרציפני אהוב בכל ביס.

מי שעוד רוצה לקחת הביתה, ניתן להשיג ב BAKER'S מאפים מיוחדים, מידי יום, בגטים, לחמים וכל מה שבא לכם להתנחם זו.

לחוגגים BAKER'S גם מכינה מגשי אירוח לאירועים ולחברות! 


BAKER'S 
יצחק נפחא 3
תל אביב 
073-7592940

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...