יום שני, 2 בינואר 2017

יום חופש מהחלומות

רגע לפני עיסוי
חמי יואב ומתחם אקויה הצמוד אליו מציגים יום חופש מהחלומות. את היסודות של חמי יואב אתם כבר מכירים, 11 בריכות גופרית, מים חמים, סאונה רטובה ויבשה, ג'קוזי, עיסוי מיימי על ידי קילוח מים חזק ישירות על הגב. הכל עם מי גופרית ומינרלים המגיעים מלב האדמה בעומק של קילומטר וחצי ונשאבים כמאה מטר מתחת לקרקע. 
'אקויה' היא הספא של 'חמי יואב', ניתן לקבל ב'אקויה' שלל טיפולים, בתשלום נוסף. אך יום החופש שהמתחם מציג כולל ארוחת בוקר, שתייה חמה, קרה ואלכוהול חופשי כל היום וזה עוד לא הכל. (צהריים לפנינו...)
הנה אנשים מגולגלים בתוך חבית סאונה אישית
ביום הכיף של אקויה וחמי יואב אפשר גם לחוות פדיקור דגים ללא תוספת תשלום לבאי יום הכיף. גולת הכותרת של היום שלנו (לפני ארוחת הצהריים המפתיעה), היתה חביות סאונה אישיות. פשוט לשבת בתוך חבית אישית ל 10 דקות סאונה רגועה ולא מתישה. פשוט כיף.

גם ביום כיף בחמי יואב אקויה יש אחלה ארוחת צהריים שמתאימה לכל פליאו מצוי!אחרי העיסוי הנהדר שקיבלנו ואחרי שהותשנו מבריכות גופרית וסאונה, החשנו פעימנו לעבר ארוחת הצהריים בלי הרבה ציפיות. 
נתחיל מהבשר: אסאדו טעים ופרגית עסיסית ללא הגבלה היו לעיקרית שלי, עם בשר כל כך טעים לא הייתי צריכה תוספות, פשוט אסאדו מעולה!!! גם סושי לקח חלק בארוחת הצהריים שלנו, מרקים (עגבניות ואורז ומרק עדשים) סלטים ושלל דים סאמים בטעמי ירקות, בטטה ועוף, שלא הפסקנו לנשנש. ארוחת הצהריים הזו גרמה לנו לסיים את היום עם בטן מלאה ושמחה מאוכל טוב. ממש להשאיר טעם טוב בפה, הרבה מעל למצופה.

בקיצור - בין אשקלון לקריית גת מתחבא לכם יום חופש כמו חו"ל רק הרבה יותר קרוב.

מומלץ ביותר!
*****
אקויה - חמי יואב




תגובה 1:

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...