יום ראשון, 15 בינואר 2017

'דונטלו' פיצת המשולשים של מרכז תל אביב, למשפחות, לטבעונים ולכל מי שאוהב פיצה

להורים שגרים במרכז תל אביב, קצת קשה לאכול בחוץ עם הילדים. המחירים לא מאוד נגישים במרכז העיר. היה דרוש מקום חביב שיהיה ידידותי גם בכיס. עכשיו יש כבר מקום, שכל הורה במרכז תל אביב ישמח לשמוע. על אבן גבירול פינת ז'בוטינסקי הוקמה השבוע פיצת 'דונטלו'. הפיצרייה היחידה באזור שמוכרת משולשי פיצה. אך זו לא החדשה המפתיעה מבית 'דונטלו'. המחיר ב'דונטלו' שווה לכל נפש - משולש ב 10 ש"ח, ו - יש גם פיצה טבעונית וללא גלוטן ללא תוספת מחיר!



ב'דונטלו' תוכלו למצוא גם מרקים ב 10 ש"ח, לחם שום ומנות פסטות. 
על הבצק ממונה הפיציולו רענן יוסף נוסל המתמחה בבצק איטלקי. האמת? המרגישים בכל ביס. הבצק טעים כשלעצמו. ללא הרוטב, אוורירי, פריך בקצוות, ממש בצק מופתי. אם היה אפשר לקנות את הבצק הזה, הייתי ממליצה לכל אחד להשיג את הבצק ולהכניס את הבצק לרשימת MUST HAVE בכל בית. 
אחרי שפרגנו לבצק, גם הפיצה עצמה טובה. הרעפנו תוספות (2-3 ש"ח כל תוספת) וקיבלנו אחלה ארוחה שיכולה להציל כל הורה המרכז תל אביב שמג'נגל בין החוגים לגנים.
גם הגרסה הטבעונית היתה ממש טעימה. את גבינת הקשיו  של הפיצה הטבעונית מכינים במקום. ראוי לציין לשבח שלא כמו מקומות אחרים, 'דונטלו' לא לוקחת תוספת מחיר על פיצה טבעונית. שוב - עם אותו בצק איטלקי מצויין. 

גם לחם השום היה מעולה, טעים, פריך ומאוד חטיפי וכיפי. אומנם היה חסר קצת שום ללחם השום של 'דונטלו' אבל שוב, הבצק פה ניצח ועשה לנו שמח וקריספי בפה.
'דונטלו' היא הפתרון לכל מי שממהר, ורוצה לחטוף פיצה טובה וזולה, גם לטבעונים ולהורים במרכז תל אביב שמחפשים ביס מנחם בין הריצות עם הילדים וארוחה שמשאירה טעם טוב בפה.

דונטלו
אבן גבירול 123
תל אביב

כשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...