יום ראשון, 1 בינואר 2017

פרוג ושות' טוב שבאת, רמת-גן חיכתה לך!

אחרי שבשנים האחרונות גבעתיים התעוררה לחיי לילה. כעת הגיעה גם תורה של רמת גן לחיי לילה תוססים. האמת? המוני צעירים גרים בעיר הזו והכי כיף זה לשבת בבר במרחק הליכה, כזה שאפשר לשבת כל החבר'ה או בדייט. הבשורה מגיעה ברחוב פרוג פינת ארלוזרוב, שם ממש מתחת לבניין מגורים הוקם המולטי טאלנט של המקומות הראשון של רמת גן. למה מגה בר? כי ב'פרוג ושות' מצאתי את הכל, את הזוג בדייט, את החבר'ה שבאו לחגוג, את הבני 20 שבאו מחופשה מהצבא ואת הבני ה 50 שבאו לסגור את הערב עם ויסקי, בירה ופיצה ליד.
ל'פרוג ושות' תפריט קוקטיילים יחודי, לכל קוקטייל שם של שיר של המשורר פרוג, אבל יותר מזה. לכל קוקטייל יש אחלה של טעם. אנחנו טעמנו את 'לפני הסערה' עם רום, מנגו, ליקר ביסקוויטים הום מייד, לימון סודה ואנגוטסטורה. גם 'החרב וקורי העכביש' עם וודקה מושרת בזוטא לבנה והיביסקוס, פסיפלורה, מיץ אננס, לימון וליצ'י היה לגרסה המרעננת וחמצמצה בקוקטיילים.
דווקא 'פרוג ושות' מפתיעה עם מנת בטטה ויוגורט טעימה וקריספית, עוד אהבנו את המנה הגלילית של פלטה עם עלי גפן, זיתים, ארטישוק, עגבניות שרי, צזיקי, סלמון מעושן וטוסטונים. כיף של פלטה, חבל שהיא לא יותר גדולה, הייתה שמחה לקבל אותה ככה כל יום. טעים, צבעוני, טבעי וממש 'לא צריך יותר' ליד הדרינק שלי. המשכנו עם סלט עגבניות שרי, בו פיזזו האדומות לצד המנומרות והצהובות עם זיתים, וטחינה. טעים ומרענן... בייחוד לצד 'פיצת האופים' המלאה בטעם. מבצק הנאפה במקום עם רוטב עגבניות טעייים ואיכותי, ארטישוק, גבינת פטה וזיתים. כל מה שאני אוהבת על מצע בצק כיפי.
הבחור בדייט לידינו לא הפסיק להזמין חברים לראות את החברה החדשה שלו, שני החברים שבאו לסגקור את הערב לידינו לא הפסיקו להצחיק וירון הברמן ניצח על האוירה והיחס החם. איך קינחנו? ברולדת שוקולד ואגוזים טריים לצד קצפת מעולה ובננות מקורמלות. קינוח שיחמם אותנו ואת ההליכה חזרה הביתה. נהנינו בטירוף מהאוירה והאנשים, האלכוהול והטעמים.
*בימי שישי בצהריים טברנה יוונית וקבלת שבת


 פרוג ושות'

ארלוזרוב 29 רמת גן 
https://www.facebook.com/frugramatgan/?fref=ts



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...