יום חמישי, 21 באפריל 2016

TOPSEA הקיץ הזה יהיה זול וטעים!!!

חוף טופ סי מתחת לחוף הילטון התל אביבי הוקם לפני כעשור. היזם אסף קצין הרים את הכפפה הלואקלית הזו והפך את רצועת החוף למקום מפלט נהדר.
'טופ סי' הוא חוף שמזכיר מאוד את חו"ל - ראשית, שני שוברי הגלים המאגפים את החוף, נותנים תחושה של חוף פרטי, המפרשיות באופק מקשטות את הנוף והמוזיקה המשובחת מבית 'שמוליק פנקיפיש' הופכת את הישיבה ב'טופ סי' לבילוי בפני עצמו. וחוף הגייז הצמוד לטופ סי הופך את הרצועה לבינלאומית.

הקיץ הזה 'טופ סי' מנגישים את הבילוי בחוף לכולם. בתפריט עם מחירים שפויים! 'טופ סי' הראשונים העונה שהרימו את הכפפה הזו! 

הם מציעים בין היתר - ארוחת בוקר של אומלט עם לחמים וממרחים ב 37 שח עד השעה 12. גם מנות ילדים ב 34-37 ש"ח. 

נשנושי חומוס גרגרים או פול או שקדים ב 12 ש"ח, בירה מהחבית 26 ש"ח! פיתות עם  חומוס עם סלט או גבינה או חביתה ב 12 ש"ח  בלבד!! 

בנוסף - 'טופ סי' מזמינים אתכם לבוא לראות שקיעה עם מבצעי אלכוהול ומחירים מוזלים. 
טעמתי השבוע את ארוחת הבוקר  של אומלט, סלט וממרחים. הארוחה הפתיעה עם ממרח טונה (אחד הטעימים שאכלתי). חומוס - פלאפל טעים, עלי גפן עם לבנה, וסלט עגבניות חריף - טעים וממכר, סלט מדויק וטוב. 
'טופ סי' גם מייצרים מלבי איכותי על בסיס חלב ב 19ש"ח בלבד !!! טעים, מדויק, במתיקות מעודנת, אל תחמיצו! 

עם מחירים כאלה, אוכל טוב ושירות - אחד הטובים שקיבלנו, אין לנו ספק שנחזור ל'טופ סי'. 

'טופ סי' - לא רק חוף מדהים, אלה מקום לבלות בו! 

TOPSEA - חוף הילטון
https://www.facebook.com/topsea.beach.1?fref=ts





יום ראשון, 17 באפריל 2016

'קפיטן' - בואו להפליג ליוון!

לפני מספר חודשים נפתחה 'קפיטן' החמארה היוונית בסמטאות שוק הכרמל. 'קפיטן' נפתחה ומאז תל אביב לא מפסיקה לדבר עליה. בשישי בצהריים כבר אי אפשר למצוא כיסא פנוי, ו'קפיטן' תקעה יתד יווני בקולינריה ובתרבות הישראלית. 
השבוע חנכתי את 'קפיטן' בשעות הערב. נראה לי נחמד לסיים את היום עם אוזו, מזאטים וסופלקי. גם בערב האווירה ב'קפיטן' מצליחה להפליג אותנו ליוון. מוזיקה יוונית קבלה את פנינו ועשתה לנו חשק לרקוד.
התחלנו את הערב עם מזטים תוצרת בית. המזטים מתחלפים ואנחנו זכינו בחמישיית המופלאים: מחית פלפלים ופטה מעולה במרקם גרגירי מעט עם טעם ממכר, מסבחה כרובית במרקם קרמי, טחינת סלק יפייפיה ומתקתקה, עדינה בטעמה ומיוחדת כבשה גם את ליבנו, חציל בטחינה ומזט ירקות מדורה בתיבול עסיסי של שום טרי. לבנת התאהבה בטחינת הסלק, אני בפטה פלפלים, אבל היתי בנינו הסכמה שכולם מצויינים עם תיבול יווני וחוסלו לחלוטין תוך דקות!
המשכנו עם מנת מוסר ים עם קרסט ועשבי תיבול על קרם ארטישוק. לי היא היתה מעט חזקה מידי. לבנת אהבה אותה מאוד! קרם הארטישוק מיתן את טעם הדג עטוף הקרסט. אני התענגתי לחלוטין על מנת הסופלקי של 'קפיטן'. פרגית עם טחינה על פיתה הצלויה שספגה את הכל. הסופלקי מוגש לצד טחינה או צזיקי. אבל האמת שלא צריך! מנת הסופלקי מעולה, הפרגית מתובלת ועסיסית ברמה שלא צריך יותר כלום. פשוט טעים. לא יכולתי להפרד מהטעמים וגם את הפיתה שספגה את הכול חיסלתי לחלוטין! מנה מושלמת במחיר של 56 ש"ח. אני הייתי חוזרת למנה הזו בשמחה! 
את הערב העברנו עם אוזו וערק וקינחנו בצלחת קינוחי הבית: מלבי מעולה! קרמי ולא ג'לטיני, פנקוטה על בסיס יוגורט צאן ובקלוואה פיצוחים תוצרת בית!

'קפיטן' מפתיעה בפסח ומוציאה לאפות על בסיס קמח מצה. אם לא יצא לכם לבקר בצהריים או בערב, תקפצו בפסח! 

'קפיטן' - בואו להפליג ליוון!

רמב"ם 3 תל אביב
א-ה 12 - אחרון הלקוחות
ו' 10 - אחרון הלקוחות 
שבת 12 - אחרון הלקוחות 





המקום הסודי הכי מוצלח של חיפה


את תומר אברג'יל הכרתי לפני כמעט עשור. היה לו מקום טעים וקטן במרכז תל אביב. לאחר מכן תומר עבר להיות ממש מאחורי הקלעים וניהל את מטבחם של 5 ברים ברחבי תל אביב. תומר הוא שף מסוג אחר, כזה שצמא לבישול, לשוק ולאש גם אחרי 20 שנות עשייה.  תומר עזב את הבועה התל אביבית ועבר לחיפה, הוא חבר למעצב אבי אבוטבול בעל גלריית ענק לרהיטים שהוא בונה בעצמו. הסידור הוא כזה - האולם מכיל את הרהיטים של אבי (כולם למכירה), הלקוחות מארחים על השולחנות הכי יפים ומקוריים, ותומר מבשל - שילוב מנצח!
למקום קוראים 'קאונדו פאשה' (גלרייה 99) מתחם שוק הפשפשים החיפאי. מבנה עתיק ששייך בעברו לפאשה טורקי. 'קאונדו פאשה' משלבת מטבח ערבי עם איטלקי, במבנה טורקי, בשישי ישנם קבלות שבת טברנה עם נגן בוזוקי  (מומלץ להזמין מקומות מראש) ובשבתות תפריט מיוחד לצהריים.                                בשבת הלכתי לבדוק את השילוב החיפאי המנצח. אחרי סלט פריקי, עשבי תיבול ועגבניות מיובשות, ממרח שעועית וסלט לפתיחה המוגשים עם חלה. התחלנו עם סביצ'ה מוסר ים עם אפונה טרייה לא מבושלת ומתקתקה, זיתים וריבועי לימון עליהם הונח ארטישוק צלוי ממולא גבינת פטה מבית 'המאירי'.  מנה מעולה! הברקה של תומר לשים ארטישוק ממולא על סביצ'ה! הגבינה היתה חמצמצה ומרעננת. פשוט מושלם. הזיתים הוסיפו עוקץ, הכל במידה הנכונה. 
המשכנו עם קציצות חצילים ועדשים מצוינות. החצילים הוסיפו רטיבות לבלילה ובניגוד לכל קציצה עם חצילים שטעמתי, פה הקציצות לא בלעו את טעמם של החצילים ונתנו להם עדיין לתת את הטון. 
התפריט בשבת אינו כמו התפריט הרגיל ותומר הכין לנו את גולת הכותרת שלו! אנטריקוט עם כבד אווז וביצה אלומה על פטוצ'יני הבית. כמה פשוט ככה טעים. האנטריקוט היה עשוי במידה הנכונה והטובה כזו שמשאירה את העסיסיות בבשר. על כבד האווז אין צורך להוסיף והביצה העלומה שעטפה את הכל והפכה  את המנה למעדן. 

קינחנו בפאי ריקוטה עם שוקולד וכדור סורבה של מלון-אגסים-גרניום. הפאי היה רטוב ונמוח, ממש סקסי, השוקולד הוסיף מתיקות והגלידה רעננות. פשוט סיום מדויק לצהריים של שבת מבית היוצר של תומר. אהבנו פלוס!

***** קוואנדו פאשה
חמאם אל פאשה 9
חיפה 
04-6016656





יום שני, 11 באפריל 2016

Jungle Fever צבע עם גוון מושלם. תראו אותי!

השנה חברת JOYA ייבאה מחו"ל את מותג צבעי השיער Jungle Fever.

Jungle Fever הינו מותג צבעי שיער הידוע בפיגמנט גבוה. כל צבעי השיער של Jungle Fever חזקים ועמידים יותר. מנסיון הינם גם מבריקים יותר.
Jungle Fever מייצרים צבעי שיער המכילים שמן דלקים הבריא יותר לשיער - עשיר בנוגדני חמצון ובויטמינים, ללא פראבנים וללא SLS וללא עופרת.

לחברה 127 גווני שיער שונים. עם פיגמנט חזק היושב על סיב השערה. ללא שבירת או פיצול השיער.

אני ניסיתי ואני סופר מרוצה. הצבע חזק לא דוהה מבריק ועשיר! והמחמאות זרמו!

ממליצה בחום!
טלפון ליצירת קשר: 03-5505757.

להשיג במספרות מורשות ™Jungle Fever ברחבי הארץ



WALDLAUFER - נעלים אורטופדיות מסוג אחר

WALDLAUFER הינו מותג נעליים גרמני שהוקם ב 1960. WALDLAUFER מתמחה בייצור נעליים אורטופדיות למבוגרים ונוער, וכן, בעלי קולקצייה אופנתית.

 WALDLAUFER מיוחדים גם במגוון מידות האורך ומידות הרוחב שלהם. מידות לנשים מ-35 ועד 44, עם 4 סוגי רוחב: רוחב G לרגל צרה, רוחב H –לרגל סטנטרטית, רוחב K לרגל רחבה, רוחב M- לרגל רחבה מאוד.


 לחברה שתי סדרות נעליים מיוחדות: דינמיק-  עם סולייה קשתית להקלה על הלחץ בגב ובברכיים. 
אורטוטריט - לסובלים מרגליים נפוחות, נעליים רחבות מעור רך עם שכבה פנימית אנטיבקטריילית 

מחירים החל מ – 490 ש"ח ועד 690 ש"ח 
להשיג בחנויות הנעליים  המובחרות ברחבי הארץ.

FREE-STYLE תרגישו חופשי להתעמל בבגדים שלהם

FREE-STYLE הינו מותג וחנות בגדי ספורט שהוקמה לפני 16 שנה ברחוב דיזנגוף תל אביב - קרוב לכיכר. FREE-STYLE החלה את דרכה בזכות עמי הבעלים, ספורטאי מושבע שחשב לעשות בארץ חנות אמיתית לבגדי ספורט בלבד. FREE-STYLE בראשית דרכה, ייבאה את הבגדים הנמכרים מברזיל. אט-אט ולאור ההצלחה ודרישת הלקוחות החלו אנשי FREE-STYLE להבין את דרישות הקהל הישראלי. 

 FREE-STYLE אזרה אומץ והחלה לייצר את בגדי הספורט בעצמה. את הבגדים  -כולם DRYFIT מייבאים FREE-STYLE מברזיל. הגזרות מעוצבות ומיוצרות בארץ. לכן הבגדים מותאמים לקהל הישראלי ובכלל - כל אחד ואחת יוכלו למצוא בגד ספורטיבי הולם. 

ל FREE-STYLE מגוון מידות עד XL (גמיש), ויותר מכן, FREE-STYLE  מייצרת טייצים בשבעה אורכים שונים, כך שכל אחת תוכל למצוא את הטייץ המועדף - ממכנסון טייץ עד מקסי. 

ניסיתי את הטייץ הקלאסי הארוך של FREE-STYLE - סופר מחטב וחזק. ישנם גם טייצים בעוביים שונים (חורפי וקייצי). FREE-STYLE גם ידוע בסופר צבעוניות בבגדים ובהדפסים ייחודיים.

מחירים 49-179 ש"ח 
והכי חשוב - הכל תוצרת הארץ! 






להשיג ברשת חנויות FREE-STYLE :
תא- דיזינגוף 98
רמת השרון – סוקולוב 55
גדרה- הבילויים 18

ובאתר הבית http://www.free-style.co.il/

נאוטיקה - דגמים כל כך יפים שאפילו אני מדגמנת

המותג 'נאוטיקה' פותח את עונת הקיץ בקולקציה עם צבעי בסיס חזקים, הרבה צהוב, אדום וכחול, דגמים קלאסים וסופר איכותיים. שמלות, חצאיות מגניבות, בגדים שבה לכם לצאת איתם להפלגה. קלאסי, נקי עם קריצת סטייל ניו יורקי ושובב!

לנאוטיקה ליין גברים, נשים וקולקצייה מקסימה לילדים. 

נאוטיקה זה כבר מזמן מותג אופנה בוטיקי ושווה. 

 בתמונה - אני עם דגם חצאית מלח מקסימה מקיץ 2015

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי שירטים: החל מ- 149 ₪
חולצות פולו: החל מ – 249 ₪
שמלות: החל מ- 369 ₪
חצאיות: החל מ- 269 ₪
מכנסיים קצרים: החל מ-  269 ₪
מכנסי בד: החל מ- 399 ₪
ג'ינסים: 399 ₪
ג'קטים: 549 ₪

משקפי שמש: 799-849 ₪

יום שבת, 9 באפריל 2016

הבראנץ' של סרדיניה היפואית; גם משתלם גם טעים

 כבר הרבה זמן שתל אביב רוצה בראנץ' מסוג אחר. בראנץ' שונה. לא בופה, לא ישראלי מסורתי. בראנץ' עם נגיעה איטלקית אותנטית. פה נכנסת 'סרדיניה' לתמונה. האיטלקיה היפואית מבית אייל סבן מתפיעה עם בראנץ' שיוגש בימי שישי בלבד. הלכתי לבדוק איזה הפתעות אייל מכין לנו. 

אז הבראנץ' שמוגש בימי שישי עד השעה 15, מכיל פוקצ'ה עם מתבלי לימון כבוש וקפונאטה סיציליאנית (תבשיל קר של בסיס חצילים, עגבניות וארטישוק) וארבע ראשונות ללא הגבלה!!!!

הראשונות מוגשות על צלחות (לא בופה) אינטיפסטי - גבינות, סלט פנצנלה מעולה שהיה אהוב עלינו במיוחד. הסלט הגיע עם קוביות פיתה ועם שעועית ירוקה טרייה שעשתה לנו המון כיף והוסיפה ויטליות למנה. פשוט קראנצ'יות מסוג חדש. מאוד אהבנו!

סלט ארטישוק אביבי מטוגן עם פיקורינו, אורוגולה וויניגרט לימוני. היה מצוין. (היה גם סלט תפוחי אדמה וקלאמרי אותו לא טעמתי)  המלצריות הציעו מילוי הצלחות ללא הגבלה - המילוי נעשה על פי דרישה והראשונות נחתכות על המקום טרי-טרי ובקשנו עוד ועוד מסלט הארטישוק והפנצלנה.

בבראנץ' של סרדיניה אפשר לבחור עיקרית אחת (ישנן מנות חלביות, בשריות ועם פירות ים) אנחנו בחרנו שתי הברקות: הראשונה קרואסון-ביצה וארטישוק עם ביצת עין, איולי, עגבניות לחות, ארטישוק ועשבי תיבול. פשוט מנה מעולה, השילוב של הקרואסון עם המרכיבים העסיסיים עשו לנו טעים. כל ביס הפך עשיר ועסיסי. החמיצות של העגבניות והארטישוק מיתנו את השומניות של קרואסון ועשו לנו טוב ושמח.

טרין חצילים חמצמץ הייתה העיקרית השנייה שלנו, עם עגבניות לחות, פסטו בזיליקום, אגוזי מלך, וקציפת גבינת עיזים בצד. היתה מנה חמצמצה ומיוחדת. 




הכל ב 89 ש"ח לאדם - כולל שתייה קרה וחמה.
ימי שישי 10:30-15
סרדיניה 
כיכר קדומים יפו
03-6832211








יום שלישי, 5 באפריל 2016

האיטלקייה של נמל תל אביב

'פורטו' היא האיטלקייה של נמל תל אביב. ל'פורטו' תפריט איטלקי עם חומרי הגלם האיטלקיים.

השבוע הגעתי לפורטו, ערב איטלקי הוא תמיד אופציה טובה לסגור את היום. 

התחלנו את הערב עם הראשונות המצויינות של 'פורטו' - חציל פרמז'נו מצוין עם רוטב עגבניות, וטוויל של פרמז'ן. מנה מעולה, רעננה, רוטב העגבניות ממתן את השומניות של החציל. המנה היתה כל כך טעימה שאכלנו אותה ללא הפוקצ'ה שהוגשה לנו. 

המשכנו עם רביולי פורצ'יני ומסקרפונה מצוין  גם כן. הרביולי הוגשו ונראו כמו סוכריות, טעימות, עדינות וכיפיות. כיף לאכול רביולי מנה ראשונה להינות יותר ממה שיש ל'פורטו' להציע. סלט פנצנלה היה מצויין גם כן! מרענן וממכר עם זיתים ואנשובי שהוסיפו עוקץ מלוח למנה.

הפנצנלה עשתה לנו טוב והכינו אותנו למנת הניוקי פטריות המעולה. ניוקי פטריות היא מנת ספיישל, הפטריות היו סופר טריות ועשו לנו תוספת נגיסה יותר. הניוקי עצמו היה משובח. מנה ממכרת, לא כבדה מידי ומהנה.

לקינוחים קיבלנו שני מנות קינוח: הראשונה מוס שוקולד אוורירי ומצויין שהוגש עם גבינת מסקרפונה. השניה מרקיז שוקולד קפוא עם בננות מקורמלות חמימות שריככו מעט את המרקיז והשתלבו יפה עם שטרויזל האגוזים שהוגש. הקינוחים היו ממש טובים. ברמה גבוהה ושוויםלחזור אליהם אל מול השקיעה.

פורטו 
נמל תל אביב
שעות פעילות ימים א'-ה' 12:00- 00:00 וימים ו'-ש' 9:30- 00:00
טלפון: 03-5461140





יום שני, 4 באפריל 2016

אשקלון על המפה הקולינרית

כבר לפני שנים אני הבנתי שיש איפה לאכול באשקלון. כששף גיא פרץ פתח את 'גספאצ'ו' בהולידיי אין אשקלון. לפני כשנה 'גאספצ'ו' נסגרה וכעת נפתחה מחדש ובניצוחו של שף אלי אוזן שעושה חייל קולינרי - בייעוצו של שף גיא פרץ.

ידעתי שאני חייבת להתניע ולחנוך את 'גספאצ'ו'. ונתקלתי במסעדה מסוג אחר, רמה סופר גבוהה, רק בהגשה וגם בטעם. ב'גספאצ'ו' מקפידים על חומרי הגלם הטובים ביותר, מהבשר עד עשב התיבול. הירקות של 'גספאצ'ו' מגיעים מהמגדלים הכי טובים בסביבה. 

'גספאצ'ו' החדשה היא מסעדה ים תיכונית מוקפדת ורעננה גם יחד, התחלנו את הערב שלנו ב'חגיגה' - פלטת סלטי הבית. שחבל לפספס, הסלטים היו סופר פריכים ונחתכו במקום, מסלט עגבניות השרי והפלפל החריף הכרוך, סלט עשבי התיבול הלימוני והטוב שהשתלב טוב עם הפקאן הסיני שלו והחמוציות, סלק, טחינה, וגולת הכותרת חציל בטחינה פיקנטית ופירורי פנקו. מנת חציל מזמן לא קיבלה כזה סיום פריך לביס, עם מעטפת קרמית ומיוחדת של טחינה מטובלת. 
המשכנו את הערב עם מנה של סיגר לחי עגל - שהוגש עם קרם סלק מעולה שקיבל נגיעה של סילאן שהעמיק את מתיקות הסלק, קרם כוסברה, אריסה וקרם לימון כבוש - החולשה הפרטית שלי. הרביעייה המנצחת של המנה. פשוט לקחת את הקרמים האלה לכל מקום. גם מנת בקלווה-פיסטוק עם כבד אווז ופירות יער, הייתה מעולה. 
לעיקריות כבר לא היה לנו מקום. אבל טוב שלא ויתרנו עליהם! היה שווה את הפיצוץ! מנת לברק שלם, היתה מנת הדג הכי טובה שאכלתי בשנים האחרונות, תחילה הדג היה בשרני וגדול, מלא טעם, עליו הובזקו גרגרי מלח גס עם עשבי תיבול וקליפת לימון שנתנו עוד יותר טעם לדג. מנה שעושה כבוד לדג! לדג נוספו 3 צנצנות מתבלים: אריסה מתובלת, רוטב פישקה, וסלסת עגבניות. שלושתם היו טעימים, אך לא יכולתי להפסיק "לשתות" את קרם השיפקה. פשוט ממכר, חמצמץ-חריף, עשיר בטעם. מבחינתי - צריך לייצר את הקרם-רוטב הזה ושאני תמיד אשא אותו בתיק. מושלם! דנה קבלה מנת אנטריקוט גדולה ועסיסית , הנתח היה המשובח ביותר שיש! 

פשוט כפיים לצמד הקוסמים שמנצח על 'גספאצ'ו' - שף גיא פרץ ואלי אוזן, הפכתם את אשקלון לעוד יותר מוערכת קולינרית, הותרתם אותנו חסרות מילים, עם המון טעם בפה!

שאפו!
*****

גספאצ'ו
יקותיאל אדם 9 - הולידיי אין אשקלון

כשר









צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...