יום רביעי, 30 במרץ 2016

BBK מציגה את העולם החדש בתחום התינוקות

חברת BBK יבואנית מוצרי התינוקות, השיקה השבוע שלל מוצרים חדשים. 
בתחום העגלות - BBK יבואנית של חברת מקלאר'ן - חברה המתמחה בייצור טיולונים. בין הדגמים החדשים שיוצגו: טכנו XT, QUEST, XLR BMW, TWIN THECHNO,

כעת חידשה מקלארן חידשה את שידלת העגלות והקלה את משקל העגלות בין 1-1.5 ק"ג לעגלה. בטיולונים החדשים.

השנה שיתפה מקלארן פעולה עם חברת BMW - לעגלה עם ריפוד עור, מנגנון נעליה BMW  וגלגלי BMW.
כמו כן, בעגלות מקלארן אבזור מיוחד, גגון 175 מעלות, בולמי זעזועים, כיסי אחסון וחלון תיצפות עם הגנה מ UV.



עוד השיקה BBK, את מוצרי חברת קונקורד CONCORD - המייצרת מעגלות תינוקות - טיולונים ואמבטיות וכו, השבוע אף אירחה BBK את הנריק לידברג - מנהל מכירות אירופה של מותג העגלות קונקורד. כעת השיקה קונקורד גם כיסא בוסטר לרכב מסדרת ה Transformer x-bag. המתארך ומתאים את עצמו לגודל הילד. מתאים לגילאי 3-12. עם 3 שכבות מגן. 


עוד הושק מוצר הסל-קל, הקל ביותר בעולם - בית CONCORD. מדגם SAFE AIR בעל משקל של 2.9 ק"ג. עם גימור מבריק - מפלסטיק קשיח - על בסיס אותה טכנולוגיה המשמשת לייצור קסדות. כמו כן, דגם ה SAFE AIR המוצלח מתאים גם לשלדות האלה של החברה ולשלדות עגלות של שאר החברות בשוק. 





חברת BBK, מייבאת גם את חברת LAMAZE יצרנית צעצועי התינוקות שעברה מיתוג מחדש, LAMAZE פיתחה השנה צעצועים חדשים המבוססים על התנסות וחקר, משפחה הורה ותינוק, תוך שימוש בצלילים, קולות וצבעים. 





יום שלישי, 29 במרץ 2016

דסקלידס ממתיקים לכם את פסח עם שוקולד איכותי




חברת השוקולד דסקלידס, יוצאת במארזי שוקולד מיוחדים לחג. החברת הגורמה יוצאת במארז מסוג חדש - משלמים על הקופסה וממלאים לבד על פי השלל בחנות. 
מארז המכיל בין 16-20 פרלינים- 90 ש"ח
מארז המכיל 36-40 פרלינים – 180 ש"ח


מאגדת קטנה מכילה 125 גרם פרלינים שונים, 2 חפיסות שוקולד שונות, 2 שקיות בנות 100 גרם כ"א ממגוון המוצרים הנלווים. מחיר 170 ש'.

מאגדת גדולה מכילה 375 גרם פרלינים שונים, 4 חפיסות שוקולד שונות, 3 שקיות של 100 גרם כ"א ממגוון המוצרים הנלווים. מחיר 350 ש'.

להשיג בכל סניפי רשת Daskalide's ("דסקלידס") ברחבי הארץ:
תל אביב- אבן גבירול  40, ובמרכז שרונה.
הרצליה- הסדנאות 10
נתניה- תל חי 1


1700-705053



דגים אוכלים אצל הטובים ביותר



נכון שכל כמעט כל מסעדה מחזיקה תפריט דגים, נכון שיש בארץ מסעדות המתמחות בדגים, אך מבחינתי יש אחת המנצחת מבחינת אוירה וטעם. ושניהם ללא פשרות. פיש. מוסד הדגים בראשון לציון, קוטפת אצלי את פרס מסעדת הדגים הטובה בארץ, פעם אחר פעם. 

הערב שלי בFISH התחיל עם סלסלת לחמים שהגיעו עם קרם חצילים חלק ומעט חרפרף, עם עוקצנות וקרם עגבניות מתקתק, אחיד וטעים.  אני ושירה נזהרנו שלא לחסל אותם. הלחם באמת ממכר, חובה לטעום את קרם החצילים וקרם העגבניות אבל חבל ששאר המנות יסבלו מאפליה.



סביצ'ה מוסר הייתה הראשונה שפתחה לנו את הערב. מנה שאכן מעוררת תיאבון. עם יוגורט, תרד, בצל סגול וסומק. גולת הכותרת של הראשונות של 'פיש' היא מנת קרפצ'יו פטריות חם- חמישה סוגי פטריות על מגש ענק עם קציפת שיטאקי, בלסמי ופרמז'ן. אין לי מושג מי חשב על השילוש הקדוש הזה, אבל אכן המנה סופר טעימה - תוספת הקציפה-בלסמי-פרמז'ן מקפיצים את הפטריות שתי רמות למעלה. פשוט נהדר.


עיקריות נתנו לדניאל היקר שלנו להחליט... אני... שלקוחה קבועה במסעדה היה לי קשה לתת לו את המושכות - אני הרי יודעת שמנת הפיש אנד צ'יפס היא אחת הטובות. דניאל חלק עלי והזמין בשבילי שתי מנות על בסיס פילה מוסר. נשמע קצת תמוה, אבל ההימור היה שווה. מסתבר שדג אחד אפשר לעשות שתי מנות שונות לגמרי ומלאות מעוף. 

האחת פילה מוסר בחמאת לימון, שמנת, שקדים וכוסברה. מנה שלכאורה, אך רק לכאורה נשמעת בנאלית, אך היא מצוינת! פשוט ליהנות ממנת דג נפלאה, טובה, חמאת הלימון היתה עדינה ונתנה לדג לתת את הטון בכל ביס, רק עטפה בקרמיות שלה. פשוט מעולה. 

המנה השנייה היתה... אליפות עולם (זיכרון קשה ומרעיב) פילה מוסר על פטוצ'יני בחמאת טריאקי, תרד ופרמז'ן - גם פה השילוב של פרמז'ן טריאקי עדין עשה עבודה נפלאה - הודות למידתיות נכונה של טריאקי! זה הסוד! האמת? שדניאל צדק זו אכן המנה הטעימה ביותר - כעת גם לדעתי!
קינחנו עם עוגת אלפחורס מצופה שוקולד ומנת קדאיף מסקרפונה ופירות יער. סיום קלאסי לערב של אנשים שמדברים ומבינים בדגים. פיש. אין מקום אחר לדגים בארץ.

פיש
בני חבוט 7 ראשון לציון
03-9611169






יום שני, 28 במרץ 2016

רונג'אן - כמה אהבה וכמה טעם!

 לפני כחצי שנה הכרתי את 'רונג'אן', אנשים סיפרתי על התיאלנדית של אשדוד. אז... לא הכרתי ולא ידעתי במי מדובר. הלכתי "בעיניים עצומות" והגעתי למרכז מסחרי, למסעדה קטנה... ושקטה. אבל... רק למראית עין! ברונג'אן אכלתי את המנות התיאלנדיות הכי טעימות, בלי תרגום לכך הישראלי, בלי גימיק, בלי פינפונים. פשוט הכי טעים! ברונג'אן  הטעם מדבר בעד עצמו! פשוט כך!



כעת רונג'אן עברה סמוך לחוף הים האשדודי, על נורדאו 24 אשדוד! עד כמה שרונג'אן הייתה אז אותנטית וטעימה - עכשיו גם תוסיפו לזה בריזה של ים ומקום סופר מרווח! רונג'אן ממשיכה לענג ואנחנו פתחנו שולחן.
התחלנו עם ספרינג רול צמחוני מעולה, אגרול - עבודת יד של רונג'אן! אני זוכרת את הטעם עוד מפעם קודמת פשוט תענוג.
גם מרק הקינמון ומרק החלב קוקוס ועוף היו גם מוצלחים! מרק הקינמון התהדר באטריות אורז דקות וטעם מתקתק, כזה לא נמאס בפה. הדלורית כיכבה במרק העוף-חלב קוקוס, יש לציין לא מדובר במרק טום ים קלאסי (שגם ישנו בתפריט) מרק טעים וחריף. 

אותנו לא יפחיד וחיזקנו את המנות בכף חריף או שנים. מה שאני אוהבת ברונג'אן זה השירות והיחס, אבי - בעלה של רונג'אן חבר של כולם. מים מינרלים חופשי מעמדה מסודרת. איפה עוד תראו מקום עם מיכל מים מינרלים לשירות הלקוחות??? 

כל המנות של רונג'אן הינם אחד לאחד מנות תאילנדיות עד המרכיב האחרון במנה. אין לכם מושג כמה זה טעים!!! השיא - מבחינתי הינם הפאד תאי כמובן! בכל ביס מרגישים את התבלינים המיוחדים והנכונים, את כפיר הליים, את התיבול המדויק. אהוב עלינו מאוווד היה נולדס הבקר. נכון - אכלתי וישנם המוני מנות כאלה בארץ. סליחה כן, אבל אצל רונג'אן זה באמת הטעם האמיתי! 

גם מנת הבקר-פטריות היתה מעולה. ואחרי כוסית צ'ויה ולחיים אבי המהמם, מאושרת מטעמים ועונג קינחנו בטפיוקה עם ג'לי קוקוס. מנה מתוקה טעימה ומרעננת. פשוט סיום מושלם לערב של טעם אמיתי ומדויק! 
והמחיר? ממוצא 45 ש"ח למנה!!!


רונג'אן
נורדאו 24 אשדוד
*סגור בשבת
*לא כשר

***** מומלץ ביותר!!!


יום רביעי, 23 במרץ 2016

סילו - המקום הטוב של חולון


לפני כחודש התארחתי בבופה ארוחת הבוקר של מסעדת 'סילו' בחולון. מבחינתי, זו ה-מסעדה הראויה של חולון. היה לי ברור שתוך ימים ספורים אגיע לדגום ממנות התפריט החדש של 'סילו'. אחרי הכל - שף רובי פורטנוי, שומר על הגחלת ונותן לאורחים שלו לטעום כל פעם טעם חדש. 

אז הערב שלי ושל שרית התחיל עם שני קוקטיילים, האחד 'מתחת לאפס' עם רום, וניל, מיץ אננס ואננס טרי. מוגש בכוס קפואה. שרית לקחה את TELL ME MORE עם וודקה לימון, מיץ אשכולית אדומה, פסיפלורה ותפוז. שני הקוקטיילים היו מצויינים. אני שתיתי את שלי בשלוק אחד - מרוב שהוא היה טעים... שאר הערב הוא היסטוריה..

התחלנו את הערב עם 'קובניה בס' - קוביות בס בלימון, בצל אדום, צ‘ילי, בורגול, בקרפצ‘יו סלק, כוסברה, פניני בלסמי וירקות קונפי. שהיה עדין וחביב. 


אהבנו מאוד את מנת הכרובית בגריל  עם קראסט ברוקולי, פולנטה עדינה, בריק ממולא מוצרלה-פסטו. מנה עדינה, ממכרת, רכה עם פולנטה לא גבישית, לא עמוסה תבלינים. פשוטה ומהנה. 



הריזוטו של 'סילו' מופיע בתפריט 'משתנה לפי הקריזות של השף' (באלה המילים) אנחנו זכינו ביום טוב של קרית פטריות סופר טעימה. עם בצק קריספי מעל ופוסטייק פטריות עסיסי לתפארת. אני כבר הייתי מלאה. אבל רציתי לשמור את המנה הזו לידי. לנגוס בה כל פעם קצת, מהפטריות האלה... מעולה. 




לא יכולתי לעבור אל העולם המתוק של 'סילו' מבלי שטעמתי מנת דג. פעם שעברה דגמתי מהפסטות והפיצות של 'סילו'. הפעם למרות שהייתי כבר שבעה ידעתי שדג טוב שרובי יכין לי יהיה הדבר הנכון. 3 נתחי פילה נחו על קרם תרד עדין, תבשיל עגבניות וניוקי. המצע האדום-ירוק של המנה היה לא רק יפה, אלה לא השתלט על הטעם בפה. התרד והעגבניות ליוו את הדג בשקט מופתי. הוסיפו קרמיות עדינה לכל ביס. הייתי מאוד שבעה מכל התחלת הערב! וטוב שלא ויתרתי! 






קינחנו עם קרם ברולה  - הגרסה הקטלונית עם נגיעה כיפית ומרעננת של תפוז בתוך הקרם. 

המענגת הזו הגיע עם מקרון קפה ותותי שדה מעל. שלמות של מנה - למביני עניין. 













עוד קינחנו עם תותים במסקרפונה הגרסה הסילואית - הקינוח הכה מוצלח מבית היוצר של שף רובי פורטנוי: קרם מסקרפונה עדין, קליל מתקתק במתינות, לא כבד, וכזה שכיף לנגוס בו, תותים בבלסמי איטלקי, קראמבל פיסטוק, טוויל חמאה וקולי תות. קינוח מבריק ומושלם! עדין ובכל זאת עם מעוף. יש נטייה טבעית לשפים ולקונדיטורים להגזים בסוכר בקינוחים.

שף רובי פורטנוי יודע לתת את הטון גם בקינוחים. עם קריצה מולקולרית ועדיין לשמור על טעמים טבעיים וקלים במנות ובקינוחים.   





















*****

סילו 

פארק פרס חולון


א-ש 9:00 עד אחרון הלקוחות 











יום שלישי, 22 במרץ 2016

עמותת "משפחה אחת"

עמותת "משפחה אחת" למען משפחות נפגעות פעולות איבה וטרור ארגנה תצוגת אופנה רבה משתתפים  במלון קראון פלזה בירושלים.


בתצוגה נטלו חלק נפגעות טרור בינהן בלטה מאיה רחימי שנפצעה לאחרונה בגבה בקו אוטובוס 78.
מאיה רחימי עובדת ביחד עם יהלי רוטנברג, סגן בכיר לחשבת הכללית וזכתה לתמיכה בעקבות פציעתה משר האוצר משה כחלון.

מאיה התבקשה להופיע בתצוגה האופנה של מימי פאשן, רשת חנויות מרעננה.

בקהל נכחו תורמות, מתנדבות ומשפחות של נפגעי טרור.


בתמונה: דינה קיט {מימין} אם שכולה, מאיה רחימי ומיכל בלזברג שאמה הקימה את עמותת משפחה אחת. 

EMS CLUB יותר תוצאות בפחות זמן


EMS  היא טכנולוגיה ספורטיבית לביצוע אימון עם חליפת אלקטרודות המפעילה זרמים ישירות על השריר (הגברה ממוקדת של גירויים חשמליים) וכך, גורמת לשריר לפעול מבלי להפעיל לחץ על המפרקים.

EMS היא טכנולוגיה שפותחה בנאס"א לפני כחמישים שנה, כאימונים לאסטרונאוטים כשאין להם את כח הכבידה. עם הזמן EMS הפכה לטכנולוגיה בשירות הפיזיותרפיה, שניצלה את חוסר הלחץ על המפרקים על מנת לחזק את השרירים. לחיזוק הגוף, ולשיקום השרירים לאחר ניתוח, פציעות ספורט ובעיות מפרקים ושרירים. ל EMS סכנה פחותה לפציעות ספורט, עקב הטכניקה והבקרה של המאמן. 

בשנים האחרונות טכנולוגיית ה EMS הפכה לתחום ספורטיבי לכלל האוכלוסייה. בישראל היבואן הראשון של EMS היא חברת EMS CLUB.
השבוע התאמנתי ב EMS CLUB - האימונים מתבצעים אחד על אחד עם מאמן צמוד, כל אימון נמשך כ 20 דקות (30 דקות כולל לבישת החליפה). התרגילים שמבצעים באימון בסיסיים, לא קשים, חלקם על בסיס סקווטים.

האימון אחד על אחד - אותי אימן אורן המקסים והסביר לי על כל חלק באימון. את הבגדים באימון מספקת EMS CLUB! ולא צריך להביא מהבית. על חולצה ומכנסיים בייסיק - לובשים אפודה, על הזרועות והירכיים לובשים גם  רצועות. סביב לישבן כורכים רצועה  מיוחדת. האלקטרודות יושבות במקומות שונים בגוף: בזרועות, חזה, בטן תחתונה, מותניים, ירכיים, גם תחתון גב עליון, ישבן. 

יש תחושה קלה במהלך האימון שהגוף לא מתאמץ, אך בפועל השריר עוד יותר, כמעט מבלי להזיע. הכי כיף שבאימון EMS יש תוצאות ומהירות. בירידה במשקל והצרת היקפים. והיתרון באימון - שמספיק פעם-פעמיים בשבוע לראות תוצאות. אבל הכי כיף  - שאם בחרתי להתאמן - עדיין זה לא מחסל לי את כל הערב כמו כל אימון בחדר כושר או בריכה!!! יש לי עדיין זמן לעצמי עם כל השבוע העמוס שלי. 

בסוף האימון אורן הפעיל את האלקטרודות עליי ללא תזוזה שלי, על מנת לשחרר יותר את השרירים ולהקטין היתפסות של השריר. 

האימון מאושר ברחבי העולם כולל ה FDA האמריקאי

ל EMS CLUB שלל סניפים בכל רחבי הארץ , עם שעות פעילות נוחות, ואימון קצר ויעיל.


-- Facebook Pixel Code -->

יום שני, 21 במרץ 2016

תיק התיקים אורזים לכo את החופשה

רשת תיק התיקים - רשת חנויות התיקים הותיקה. מציעה לרגל חג הפסח וחופשות הקיץ הקרבות, שלל חדש ומגוון של מזוודות קשיחות ורכות. ארבעה ושני גלגלים. 

הצוות בחניות ישמחו להתאים לכם את המזוודה הנכונה לנסיעה הבאה שלכם.



http://www.tikhatikim.co.il/

רמת גן קניון אילון 03-6166676
גבעתיים קניון גבעתיים 03-5711193
רחובות קניון רחובות 08-9495858
ירושלים קניון רמות 02-6524492
חולון קניון חולון 03-5058592
ראשון לציון קניון הזהב (האגף החדש) 03-5036123
מודיעין קניון עזריאלי 08-9758824
כפר סבא מתחם G 09-7671124
נתניה קניון עיר ימים 09-7720976
יבנה קניון G 08-9268598
אשדוד קניון ביג פאשן 08-6845045
טבריה ביג פאשן 04-6359879
קרית אתא קניון שער הצפון (מתחם איקאה) 04-6316765
קרית אתא קניון עזריאלי 04-8718184
יקנעם קניון G 04-9591168
באר שבע קניון הנגב 08-6288118
באר שבע השדרה ה- 7 08-9104762
רמלה קניון עזריאלי 08-6755036
אילת פארק הקרח 08-6339711
אילת קניון מול הים 08-6349911

יום שני, 7 במרץ 2016

דה לוקאל אבן גבירול - עם תפריט מנות חדשות ו 30% הנחה בימי חול 17-19:30

 "דה לוקאל" באבן גבירול היא פנינת חמד.

לפני חצי שנה התארחתי אצלה והיא הותירה אצלי רושם חיובי. החודש השיקה 'דה לוקאל' תפריט עם מנות חדשות ו... בנוסף לעסקיות הקיימות הוסיפה גם דיל ערב מוקדם.

כל המנות ב 30% הנחה בים השעות 17-19:30. 


התחלנו את הערב שלנו עם פוקצ'ת הבית. לצידה הזמנו 'צלחת חריפה' עם פלפלים חריפים, סלסה וסחוג - אחד הסחוגים הטובים שאכלתי כזה עם נגיעת כוסברה רעננה. מ

לצדם הגיעה מנת סביצ'ה עם פלפלים חריפים, צ'ילי, ועשבי תיבול על מצע גבינת לבאנה עם כורכום. מנת סביצ'ה מעולה! הלבאנה המתובלת נתנה סוויץ' עם עומק בפה בזכות הכורכום. לא יכולנו להפסיק לנגב את הפוקצ'ה את כל הטוב הזה.

המשכנו עם סלט חלומי נענע ומנת ארטישוקים צרובים על הפלנצ'ה עם גבינת מונצ'גו, קרם פרש ווינגרט לימוני. גם פה כמו בתחילת הערב מלא בטעם, תיבול נכון. סופר עסיסי. כיף של מנות לפתוח את הערב.

נתח סינטה עם קרם ארטישוק היתה המנה הבשררית הראשונה שעלתה על שולחננו. האמת? היינו סופר מרוצות מהראשונות. אז כשקבלנו רצועות סינטה עם קרם ארטישוק ושום אפוי - שמחנו מאוד. מנה טעימה, לא יקרה (60 ש"ח לפני הנחת דיל ערב מוקדם)

אל נתח הסינטה - ממש לפני קינוח הצטרפה גולת הכותרת של 'דה לוקאל' ואתם לא יודעים כמה המנה הזו טעימה... בורקס זנב שור... בורקס פתוח של בשר זנב שור בבישול ארוך, עם ביצה חצי רכה ורוטב פטריות. עלי הבצק נמסו בפה עם כל ביס, עליהם נחו נתחי הבשר הקצוץ ביד, את הכל עטף רוטב הפטריות הקרמי. פטריות ברוטב עדיין היו טריות ובושלו מעט, כך שנשמרה הרעננות שלהם והיה הרבה יותר כיף לנגוס בהם.
מטיבת לסת שכמוני אהבה גם לנגוס חצי ביצה לכל ביס מהבורקס. וכך הטעם (והטקס!) היו מושלמים.




 קינחנו עם מנות קרם ברולה פרדו עם טוויל שקדים, תותים וקרם תותים. ומוס שוקולד עם טויל שוקולד ומסקרפונה. סיום מושלם לערב מקסים. יש לציין ש'דה לוקאל' היתה מלאה כמעט עד אפס מקום, כולם היו מחוייכים, והלקוחות כמוני וכמו דנה קרנו מטעמים טובים וקצת אלכוהול.




דה לוקאל
THE LOCAL
אבן גבירול 22
תל אביב
03-6525311



יום שלישי, 1 במרץ 2016

'סילו' חולון עם בופה הבראנץ' הכי טוב !


לפני כחצי שנה התארחתי ב'סילו' - מסעדה השוכנת בפארק פרס בחולון. את 'סילו' הכתרתי כמסעדה הטובה ביותר באזור. אין ספק 'סילו' היא רמה אחת מעל כולם במסעדות בכל אזור בת-ים, חולון ואפילו ראשון לציון. הטריות, איכות חומרי הגלם והשירות של 'סילו' מנצחים בכל תחום. 

אחרי שפעם קודמת מטעמי השף רובי פורטנוי עשו לי נעים בחך ומכיוון שכבר חודשיים שחברים ממליצים לי על הבופה החדש מבית 'סילו', התארחתי את ב'סילו' לבראנץ' המוגש כל בוקר ראשון-שבת עד 12 בצהריים. 

מה בתפריט?

אהבנו מאוד את הפולנטה פטריות, קיש הכרובית והגבינות היה גם מעולה. גם נתחי הסלמון היו מצויינים - זו פעם ראשונה שאני רואה סלמון אפוי בבופה בוקר - והוא סופר טעים (ומבורך!). שף רובי פורטנוי הממונה על הכל מוציא כל הזמן, שקשוקות אישיות, פיצה פטריות ופיצה מרגריטה סופר טעימים (מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק - בדוק!) הכל כיד המלך חם-חם ישר מטאבון הבית, גם קלצונה-פיצה היה מעולה, מקלומות הפרמז'ן ובכלל הטאבון של 'סילו' בבופה הבוקר לא מפסיק לעבוד! 

עוד דגמנו ואהבנו פסטה, תפוח אדמה ברוטב פטריות, מרק בטטה חם, גבינות, סלטים, אנטיפסטי, פריטטה, קלצונה, חומוס הבית עם פטריות. למי שהולך אט אט לצד הבר שף רובי פורטנוי מקפיץ לכל אחד ארצ'יני קטן לצלחת... שף אלוף שיודע ללטף כל לקוח!!!




לקינוחים: עוגיות, עוגות, שטרודלים (גבינה ואוכמניות מעולה), גרנולה, רולדות, עוגות בריאות, כדורי שוקולד, טפיוקה - מצויינת, סלט פירות, פנייקיקים חמים - שיוצאים ללא הרף מהמטבח! 


אני חושבת שזו ארוחת הבוקר המשתלמת ביותר בארץ. הכל טעים, הפיצות מעולות, הסלמון הטרי הוא גולת הכותרת. הכל כיד המלך. כל המאפים נאפים על המקום בטאבון של 'סילו',  לא נתקלתי בכזה בופה עשיר, נדיב ואיכותי!!!

אני כבר חוזרת !  
 
69 ש"ח בימי חול, 79 ש"ח שישבת (ילד 39 שח)
 



\🌟🌟🌟🌟🌟 מומלץ!




שלומי אבוקרט - מציג את טרנד עיצוב השיער ל 2016



לפני 4 חודשים ביקרתי במספרת SO של שלומי ואור אבוקרט בבאר שבע. את החמימות, הנעימות והמקצועיות של שלומי ואור. לא יכולתי לשכוח. אז זכיתי משלומי לתספורת וצבע (עם מוליך השמן מבית לוריאל). הצבע היה עמיד מאוד ומלא זוהר וברק. חייבת לציין שזה היה צבע השיער הטוב ביותר שהיה על השיער שלי, כשהמשכתי לצבוע שיער בבית לאחר מכן, פשוט הרגשתי שהרסתי את הצבע! הצבע והגוון של שלומי ואור היו האיכותיים ביותר!

שלומי ואור עם ותק של מעל לעשור אומנם, אך תמיד ידם על הדופק והם יודעים להיות דבקים בצווי האופנה העכשוויים!

לכבוד 2016, שלומי ואור מבית SO, עודכנו בטרנדים החדשים. 
  1. צביעת האומברה - עדיין מככבת במספרת SO, יש שוב לציין שגם פה הצבע לאומברה הוא עם מוליך השמן מבית לוריאל. אז אם כבר חשבתן על צבע/אומברה אל תתפשרו על מספרה אחרת.
  2. גווני האפור - מתחילים קו אופנתי חדש, מרענן ונועז. מתאים בייחוד לנשים אמיצות.
  3. פס סגול - הטרנד שכבשה את ליבי, מכורה לצבע סגול, עם תספורת ופן משלומי ואור התחדשתי גם אני בפס סגול! את הפס ניתן לצבוע בצד או מקודקוד הראש. הצבע עדין ולא אגרסיבי - על סף הורוד. אני סופר מרוצה. הסגול בהיר ועדין וגורם לכל מי שרואה אותי להתעניין בפס ולחייך. צבע מרענן ואופטימי שהכין אותי לאביב הקרב ובא.

התספורת ששלומי עיצב לי נהדרת ונראית טוב כבר מהרגע הראשון. 
הפן ששלומי עשה לי היה נהדר והחזיק מעמד ימים ספורים. ממש נהניתי ממנו! 

כמובן הכל עם עם החמימות - ששמורה רק לאור ושלומי. את החמימות והנעימות שלהם אי אפשר לזייף. מרגישים בבית מהרגע הראשון שנכנסים למספרה!

ממליצה בחום *****

מספרת SO

הכותל המערבי 13 באר שבע
052-3957416
שעות פתיחה 9:30-20
חפשו בפייס: שלומי ואור מעצבי שיער

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...