יום ראשון, 31 בינואר 2016

רחל קמינצקי - קוסמטיקאית מעולה עם מבצעים חסרי תקדים

רחל קמינצקי מתמחה בקוסמטיקה פרא רפואי טיפולי בכפר סבא. לרחל מגוון טיופלים: טיפולי פנים, אקנה, פיגמנטציה, סבוריאה, רוזיציאה, אנטי אייגינג וטיפולי יופי וזוהר.
רחל בעלת ניסיון של 30 שנה במוסד רפואי. ושלוש שנים קוסמטיקאית בשת"פ עם רופאים. (פלסטיקאים עור וגניקוליגים ואנדוקרינולוגים לאיזון הורמלני). רחל מפנה לרופאים ספציפיים במידה ורואה בעיתיות בעור של הלקוחות. על מנת ליצור ללקוחות מורכבים שילוב טיפולי של רפואה, תכשירים וטיפולים קוסמטיים. בנוסף רחל מרצה על עור וטיפולי פנים בכנסים וימי עיון. 
רחל קמינצקי מקבלת טיפולים גם בשעות מיוחדות. ימי שישי עד מאוחר ומוצש, עד שעות הערב המאוחרות.
רחל מקנה הנחות לחיילים וחיילות. בנוסף שלל מבצעים לסדרות טיפולים אצלה:
על סדרת 6 טיפולים טיפול שביעי מתנה
על 4 טיפולים 2 מוצרי טיפוח גוף במתנה
על טיפול עשירי מקבלים 2 טיפולי מתנה
 ''
יש תשלומים ומקבלת כרטיס אשראי ניתן גם לרכוש אצלה מוצרי טיפוח פעילים ומצורי איפור בהנחות. אחריות על המוצרים.
רחל קמינצקי בקשר שוטף עם הלקוח בטיפולי אקנה ופיגמנצטיה ובכלל זמינה תמיד לשאלות ללכל הלקוחות. רחל סוג של מלווה מקצועית ומחנכת כיצד לנהוג בעור הפנים כל לקוח. הייתי ממליצה לל אחת לעבור אצלה. היא רואה את טובת הלקוח עד הסוף.

אני עברתי טיפול פנים קלאסי לחידוש העור ולזוהר. יש לציין שעברתי המוני טיפולי פנים אצל מגוון קוסמטיקאיות. אבל אצל רחל השירות, המקצועיות, הניקיון והאכפתיות הם יוצאים מגדל הרגיל. אומנם הטיפולים מתקיימים בביתה של רחל. אך ברמת ניקיון סופר סטרילית וכיפית. 

שלבי טיפול פנים קלאסי לחידוש וזוהר
ניקוי ע"י סבון קטיפת הזהב, פלינג ראשון של גרגירים להסרת תאים מתים עם ויטמין e אנטי אוקסידנטי, פילינג שני אלפא פילינג המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסי טבעיות לחידוש והצערת העור.
שלב שני החדרת סרומים בעיסוי:
1. סרום משקם נטרוזן - עם קומפלקס פפטידים מרוכז לבניית תאי עור חדשים. המאיץ את התחדשות העור.
2. ויטמין e שמן חוחובה המאט הזדקנות העור ומעשיר את כלי הדם בחמצן, גמישות ומזין את העור.
3. סרום ויטמין c - המכיל תאי גזע עם קוקטיל שמנים, להמרצה שיקום וחידוש התאים.
שלב שלישי מסכה ויטמין c להבהרה ולזוהר ולחות.
שלב רביעי והאהוב עליי עיסוי קצוות מפנק של החדרת לחות עיסוי ידיים ועיסוי רגליים. פה רחל קמינצקי מנצחת בפינוק מעל כל קוסמטיקאית שהכרתי. לא רק יצאתי עם פנים זוהרות אחרי טיפול סופר מקצועי, אלה גם גמישה ומפונקת יותר.
סיימנו את הטיפול עם סרום פנינים וזהב עם לחות מקדם הגנה.


אני מאוד ממליצה על הטיפולים של רחל, טיפולים אצלה זה לא רק סופר מקצועיות, אלה גם דאגה ופינוק.
תפרגנו לעור שלכם ולעצמכם.

רחל קמינצקי
חבצלת השרון 5, כפר סבא
054-7257517

יום שבת, 23 בינואר 2016

מול 7 - לדרומים יש מתחם שווה

בספטמר האחרון נפתח ליד שדרות, ממש על כביש 34 מול תחנת הרכבת - מתחם קניות חדש 'מול 7'. 11,000 מ"ר של חנויות ממש על הכניסה הדרומית מערבית של שדרות (על מנחם בגין). 'מול 7' בעל כ 500 מקומות חנייה חינם לרווחת קהל הלקוחות. 

החנויות במתחם נבחרו בקפידה. חנויות לא יקרות ונגישות לקהל הרחב. יחד עם בתי קפה ומסעדות. פעם בשבוע ישנה פעילות לילדים במתחם. 

רשימת החנויות במול 7 שדרות: סופרמרקט היפר כהן, תחנת דלק תפוז, קסטרו, מקס-סטוק, סלקשיין, עידן 2000, בנא משקאות, מצעים יפים, חי-לי, מאניה ג'ינס, פיצה האט, בורגרים, בשר-בשר, תמנון, בייבי לאב, סושימוטו, קפה גרג, נעלי TOGO, קיווי.


יום רביעי, 20 בינואר 2016

פשוט תתניעו לשם!

אני תל אביבית אמיתית, לא מתאמצת להזיז את עצמי למקומות ברחבי הארץ על מנת לטעום דברים חדשים. אבל יש מסעדה אחת שרק לשמוע את שמה, אני נכנסת לרכב ומתניעה. 'עלה גפן' המסעדה היחידה שתגרום לי לא רק להתניע, אלה גם לצאת מוקדם מהעבודה. ידיו המסורות של שף עומר עילוואן, הן אלה שאחראיות של המטעמים של 'עלה גפן', כבר בשנה שעברה הכרזתי על הארוחה ב'עלה גפן' כאחת הטובות שאכלתי והשאירו אצלי חותם. 

השבוע 'עלה גפן' חדשה את התפריט שלה, זו היתה הזדמנות נהדרת להתניע, לטעום מנות חדשות ו... גם להתאחד עם אהובותיי הישנות. אז במנות הראשונות אני וידידי אכלנו גם וגם. התחלנו עם האהבות החדשות שלי, המנות החדשות: ראשית כרובית מטוגנת לצד עמבה, טחינה ואבקת טחינה. 'עלה גפן' מעלים מחדש את העמבה ומשלבים אותה עם טחינה ואבקת טחינה. פה הכרובית היא רק תירוץ, כי השילובים של העמבה-טחינה-אבקת טחינה. זה פשוט אליפות, העמבה מוסיפה עוקצנות, הטחינה קרמיות ואבקת הטחינה עוטפת כל ביס בסיום טיפה נגיס. אהבנו מאוד!!!
המשכנו עם מנת קרם לבאנה תוצרת 'עלה גפן', גבינת מוצרלה, אבקת זיתים, שמן זית ועגבניות. הדגש במנה הזו הוא המרקם בין גבינה ליוגורט והתיבול של הלאבנה. פשוט לתבול פיסה מהמוצרלה, באבקת הזיתים ולהתטביע בים של לאבנה עסיסית.
המשכנו עם מנת לחמג'ון מעולה - (הגרסה החלבית למנה הבשרית שמצויינת) ממולאת ג'יבני (גבינת עיזים ערבית), שהוא בבצק דק וטעים ועם נקודות קרמי הבית של 'עלה גפן', קרם חציל שחור, קרם סלק, קרם פלפל צהוב, קרם פלפל כתום וקרם אפונה. זה לא רק נראה טעים. זה מעדן. פשוט לבצוע חלק ולתבול בנקודות הקרם הצבעוניות. 


עלו ובאו שתיים מאהבותיי הישנות והטובות. מנת ליבת חציל ממולא לאבנה, צנוברים, סילאן ושמן בזיקליקום. לדעתי מדובר על מנת החציל הטובה בארץ!!! יחד עם סלט חמוציות עם שמיר, נענע, שקדים קלוים חצוים. אחד המנות אהובות עלי!!!  חמצמצה מתוקה, רעננה, שופעת עשבי תיבול במינון והתיבול המדוייק. שלמות של סלט!


המשכנו עם מנת קובה מעולה ממולא בשר טחון ופטריות על מצע סלט עדשים שחורות ואיי קרם פלפלים,קרם סלק וטחינה.

גם מנת מפתול עבודת יד עם גרגירי חומוס, שרי וצנוניות, על ציר בקר בישול ארוך עם חזה עוף בבישול וואקום שהותיר את הבשר עסיסי. את הכל עטף ציר הבקר, שככיב על הטעמים במנה. גם כשהיינו  שבעים ומאושרים לא יכולנו לשלא להמשיך ועוד טיפה לטבול מפתול וקצת חזה עוף בציר ולנגוס.

מנת פילה לאברק על מקלובה פריקי. השוס של המנה הוא לא רק בשילוב הדג המצוין עם המקלובה, אלה גם נטיפי המחאמרה ששהוגשו מעל הדג. רוטב המחאמרה על בסיס רסק עגבניות, אגוזים וטחינה. רוטב אדמדם, קרמי ועם חמיצות עדינה-עדינה. כזו שנותנת מקום לטעם של הדג ולמקלובה פריקי הקרמית מתחתיו.
קינחנו עם שלושה קינוחים מבית היוצר של עומר עילוואן, הראשונה קרם ברולה עם טחינה, חלווה וטוויסט הל שנתן ארומה שגרמה לי רק לגרוף עוד ועוד מהמנה. קנאפה ג'יבני עוד סורבה תות. גולת הכותרת הנוספת של הקינוחים היה קינוח גבינה קר חדש 'חלוויאת איל ג'יבן' בצק על בסיס גבינת ג'יבני מרודדת וסולת, ממולא ריקוטה ופיסטוקים. פשוט לאחוז בפיסת הבצק המגוגל הזה ולנגוס. מנה קרה, כיפית, טעימה ועדינה. 
כל מנות המטבח הערבי של עומר עילוואן, זוכות לטיפול  ולאינטרפטציה של עומר והופך אותו למשהו שאי אפשר לראות במקום אחר, במרקם, בשילובים בחשיבה על טעמים מחוץ לקופסא. לכן אני תמיד שוב ושוב חוזרת.

אהבנו ונחזור!!!!

***** וכפיים לשף!

עלה גפן
ההתסדרות 271 חיפה
04-6293746

יום שלישי, 19 בינואר 2016

ביו ריפייר - בעלי השיניים הרגישות נהנים יותר

מי שמכיר אותי יודע שאני דיי אובססית לשיניים. אולי... אובססית נקודה. אני מודה. אני בעלת שיניים רגישות וגם חלשות. מנסה כל מוצר שיוצא בשוק הדנטלי. החודש הכרתי את 'ביו ריפייר' BIO REPAIR - סדרת מוצרים מאיטליה לשיניים רגישות. מבין הסדרה הרחבה ניסית את משחת השיניים, מי הפה והערכה לטיפול בשיניים רגישות הכוללת משחה ופלטת סיליקון לעיטוף השיניים והחניכיים.
התחלתי בשימוש במשחה ובמי הפה. לקח כמה ימים עד שלחלוטין שכחתי מקיומן של השיניים הרגישות שלי. בחורף הזה אני צמודה לשתייה חמה במשך כל היום ללא הרף. ולא היתה לי אף רגישות. פשוט לאכול כרגיל!!! 
מי הפה סמיכים מאוד. לכן ההמלצה שלי היא לקחת לגימה קטנה ממי הפה. תראו כמה חלל הפה שלכם יכול להכיל ורק אז תשתמשו בהם. מי הפה סמיכים מאוד וקרמיים. ומשלימים את פעילות הגנה ומניעת רגישות השיניים יחד עם המשחה והערכה.
מה שיפה בערכה שאומנם 'ביו ריפייר' חרטה על דגלה טיפול בשיניים רגישות. אך גם ערכת מוצרי 'ביו ריפייר' שומרת על השיניים ומגנה על שכבת האמייל של השן. מגנה על ציפוי השן, יוצרת שכבת הגנה מפני עששת ושמירה על רובד השן, שומרת על בריאות החניכיים, מלבינה וגם אנטי בקטרייאלית. הרווח כולו של המשתמשים.

Biopair 
בעלי שיניים רגישות נהנים יותר 






יום שני, 18 בינואר 2016

קסיופאה יפו - הרבה יותר מחומוס


יש מקומות שמתימרים להיות מה שהם לא. כל מסעדת פועלים רוצה להיות מסעדת שף, כל מסעדה שנייה היא ביסטרו ואף אחד לא שואף להיות  מקום פשוט עם אוכל טוב. השבוע נתקלתי במקום עם בעיה הפוכה. הגעתי לקסיופאה חומוס בר. מקום שלא נתן לי הרבה ציפיות. אבל האמת? הם פשוט הרבה יותר מזה.



אז הגעתי לקסיופאה בערב חורפי. כיכר קדומים היפואית היתה מלאה ברוחות. אנחנו התיישבו בקסיופאה בלי הרבה ציפיות. אלירן השף החל להרעיף עלינו אהבה.


התחלנו עם מנת פטה כבד ברולה - ממש כך. מנת כבד קרה מצופה סוכר חרוך, טעימה ומינימלית. פתיח נהדר. 
זה המשיך עם מנת צ'יפס מדורה עם קרעי בטטה, תפוחי אדמה ופלחי סלק בהגשה יפייפיה עם בזיקה של חריף מעולה.


המשכנו עם מנת הדג היומית – אלירן השף מביא את הדגים טרי-טרי כל יום לכן לא נמצא מנות דג בתפריט. אנחנו קיבלנו דגים מטוגנים בסולת עם חריף וטחינה. מנה סופר טעימה וטובה. לא נראה לי שזה רק בזכות הדג, אלה הבחור שבמטבח אומנם צנוע, אבל יודע את העבודה.


המשכנו עם שתי מנות מסבחה. הראשונה מסבחה טלה עם עגבניות, נענע ובצל שנקצצו וטוגנו יחד. טרי-טרי. טעים טעים, אך מנה מעט שמנה לטעמי. המשכנו עם הגרסה הטבעונית של המסבחה הזו –  מסבחה פטריות עם 4 סוגי פטריות. פורטבלו, שמפניון, יער ושימגי. כאן המצע יותר קרמי ממסבחה גרגרית. שיהיה את שתי האופציות למי שאוהב. אני חושבת שזה הגרסה הכי טעימה ונכונה של מסבחה או חומוס פטריות שאי פעם אכלתי. מנה עם הרבה כבוד גם לחומוס וגם מנת פטריות נהדרת ומכובדת. שתי המנות היו מתובלות נהדר ועסיסיות.



המשכנו עם חליטות תה. האחד חליטה בדואית עם נענע, מרווה, לאויזה וכו. והשנייה חליטת תה ירוק. היינו צריכות להטהר מכל החומוס שאכלנו. ואז עלתה ובאה גולת הכותרת של הקינוחים. בהגשה הכי מפתיעה. מלבי הבית. מהמלבי של קסיופאה מוכן במקום ומוגש בכף הגשה על מגש. יחד עם שקית (כף)  פיצוחים – פיסטוקים, צנוברים, צימוקים ועוד, עם רימונים ושערות חלווה. טעים ומתוק.

עוד טעמנו את מנת קוקו חלווה - קוקוס טרי שלם, המוגש פתוח עם שתי קשיות. רק לשלוף ולשתות. מדובר עם קוקוס טרי שמזמן לא נתקלתי בו וזה היה התענוג של הקינוח הזה. אומנם החלווה הביתית עם ריבת השרי שבמנה היו טעימות. אך פחות התחברתי לתוספת הגבינה הכחולה במנה.

יצאנו מקסיופאה מרוצות ומלאות.

קסיופאה
כיכר קדומים 10 יפו

*ניתן לערוך אירועים במקום 






יום שלישי, 12 בינואר 2016

משיה - אין זו אגדה! חלום של מסעדה!

מי שמכיר אותי יודע שאחת החוויות הקולינריות שהיממו אותי בשנה האחרונה היתה ארוחת הערב במסעדת 'קיטשן מרקט'. ארוחה שאני עד היום ממליצה לכל מי שחובב קולינריה ואוכל. ארוחה שעד היום אני מדברת עליה וגם שלחתי לשם לא מעט אורחים מחו"ל וחברים.
שף יוסי שטרית הוא האבא של ה'קיטשן מרקט' האגדתית. כמו גם של 'אונזה' הבר היפואי מלאת המעוף. כעת התווספה למסעדות גם מסעדה אחות 'משייה', הגרסה המרכז תל-אביבית של הקיטשן, חדשה ונועזת. 
יצאתי לחנוך את 'משייה' נרגשת מאוד. ידעתי שממתינה לי חוויה של טעמים, מרקמים יחד עם שירות מעולה. ידעתי שאני אתרגש... אבל בסוף גם התאהבתי!

את הערב שלי ושל דנה התחלנו עם מיני פיתות וחומוס הבית וגם פרנה חיטה מלאה אפויה במקום עם לבנה ומטבוחה. ככה מתחילים כל ארוחה ב'משייה' - אז אירוח מעולה כבר נרשם לזכותה ואנחנו התכוננו לבאות. לקוקטילים התחלנו את הערב שלנו עם המלצה של עומר הברמן ודגמנו שני קוקטילים. הראשון גויאבה עם ליקר גואיבה, אפרול ולימון. כשאת שולי הכוס מצפה תערובת של סוכר, טימין וקליפות תפוז טחונים, תערובת שהפכה כל לגימה לחוויה מתוקה-מרירה. 
אני לגמתי את טרופיקל - קוקטיל ג'ין בומביי ספייר, כוסברה ואננס כתושים. שילוב מדוייק בין חמוץ למתוק על פי המלצתו של עומר - ולדעתי - זה היה הניסוח המדויק לקוקטיל. בדיוק באמצע מה שגרם לי ללגום אותו בלי סוף, פשוט לא נמאס בפה. 
המנה הראשונה שלנו כבר היתה חוויה לעיניים. סשימי טונה על קציפת יוגורט, סלט של אורז תפוח עם חיטה מלאה, בצל ופרחי אמנון ותמר (בתמונה הראשונה). ראשית מזממן לא נתקלנו במנה כל כך יפה. צבעונית ועשירה. לדעתי גם הפעם יוסי מקדם את זמנו. זו מנה שעוד ידברו עליה. להפוך אורז תפוז לסלט שיוסיף נגיסות למנה זו הברקה יוצאת דופן. שף יוסי שטרית מדהים אותי כל פעם מחדש. 
צזיקי עם דג פרידה עם שומר בר, שום, מלפפונים ופרנה שרופה. היתה האהובה עלינו. אומנם מנה פשוטה אך הפרידה קיבלה תיבול מדויק. תערובת המרכיבים הפכו את מנת הדג הזו לחגיגה של חמצמצות, נימוחות וקראנציות. הייתי שמחה לאכול אותה תמיד. 





  רביולי קובניה - מנה גאונית, שונה מכל מה שטעמתם בחייכם. פה הרביולי הוא בעצם נתחי בשר נא מסוג וויסברטן המכילים בתוכם תערובת על בסיס בשר נא, בורגול, כוסברה ובוטנים. ומעל הכל עלי כוסברה וטוויל פפריקה. מכאן התחלנו עם מנות מורכבות ואלגנטיות. כאלה שדורשות ריכוז. הבשר העוטף את התערובת, שבבי הבוטנים, הבורגול והבשר הנא. שוב משחק של מרקמים-טעמים. חלום של מנה. אך הטעמים גם פה עדינים. מזמן מנת קובנייה לא נראתה והרגישה כל כל אלגנטית. 




מפרום כרובית - פרחי כרובים ממולאים בשר טלה עם קרם כרובית קר, ציפס כרובית מאודה גם היתה מנה נהדרת שהקפיצה אותנו הישר אל מנת החלמון המאודה: תרד מוקרם, קרם תפוח אדמה, עלים ירוקים, אגוזים, חלמון מאודה וקפיצה של תפוח אדמה. שוב מדובר במנה עדינה ואלגנטית. שילוב של מרקמי קרם, קציפה וחלמון. אגדה. 
לעיקרית חלקנו מנת מוסר ים מכוסה בקצף עגבניות לחות ומרווה, מוגש על קרם בצל ירוק ופטריות ירדן ופורציני. מזמן לא נהנינתי כל כך ממנת דג. קציפת העגבניות נתנה טוויסט עדין. מנה שנהניתי ממנה בשקט. מושלם. 

המומות מטעמים ושיכורות מאהבה הגענו לשלב הקינוחים. עומר המקסים שלנו הציע את המומלצים. למנה המרעננת קיבלנו טראט לימון ומרנג רוזמרין וגלידה נענע בלו בריז. האהובה עליי (לעומת דנה) היתה מנת מוס שוקולד עם טוויל אספרסו על קרנאץ שומשום וקרם וניל. הגאונות פה זה טוויל האספרסו המפוזר מעל המנה. שעוטף את הנימוחות בפריכות. 
'משייה' אכן הגשימה את הפנטזיה והותירה אותי המומה מטעמים. אני כבר משתוקקת לחזור לערב רומנטי עם הטעמים שגרמו לי להתאהב!
******
משייה 
מלון מנדלי (מנדלי 5) תל אביב 
037500999












יום שלישי, 5 בינואר 2016

פלימרקט - הטאץ' נמצא בפרטים הקטנים






כבר שנים שמסעדת פלימרקט בשוק הפשפשים קיימת. כבר היה לי אצלה דייט מוצלח שנה שעברה. אך השנה בחרתי להגיע לבחון את המנות והקוקטילים לעומק. אחרי הכל - אפשר לומר שפלי מרקט היא ה-מסעדה הראשונה של מתחם שוק הפשפשים. אני וטל הגענו בשעת ערב מוקדם, לפני שהכל מתמלא. 


 התחלנו את הערב שלנו עם שני קוקטיילים (44 ש"ח כל אחד). הראשון - קוקטיל שהוא הברקה - קוקו שאנל עם וודקה חלפניו, מיץ אננס, ליצ׳י וצ'ילי. הקוקטיל מוגש עם גרגרי מלח וצילי מפוזרים על קצוות הכוס. תארו לכם, קוקטיל קרמי ומתקתק נכנס לפה עם מלח וגרגרי צ'ילי. אני הייתי צריכה כמה דקות כדי לקלוט מה קורא לי בפה. בלעתי בשקט כמה שניות, עד שידעתי להבחין בדיוק איך זה מרגיש לי. "זה מרגיש כמו סוכריות קופצות" הצהרתי ושוב לקחתי עוד לגימה פשוט קוקטיל מרענן ומחמם גם יחד. אי אפשר להפסיק לשתות את הקוקטיל הזה, מזל שאני וטל מיתנו את עצמנו גם לכבוד הקוקטיל הבא שהגיע אלינו. 
ג'ין סלט ירוק - מלפפון, חסה, כוסברה, בצל ירוק, פלפל חריף, ג'ין ולימון. לא יכלו להביא לפרסיה קוקטיל ירוק יותר. פרשי ומקורי. 
התחלנו את הערב שלנו עם טרטר מוסר ים מוסר ים, חציל, שאלוט, גמבה, צ'ילי, כוסברה, פטרוזיליה וקרמבל שקדים. הפיין טיונינג של המנה - מה שנותן את הטאץ' פה הם הקרמבל שקדים יחד עם השקדים הטחונים שנתנו סיומת נגיסה לכל ביס. כיף של מנה המשכנו עם טאטאקי טונה אדומה, פלפל ושומשום שחור.
בין לבין לחימום הקנה לגמנו כוס מרק מרק ירושלמי עם שמנת, שוקולד לבן ופטריות פורצ'יני. מדהים איך כמה לגימות קטנות יכולות לעשות טוב. בתחתית הכוס המתינו לנו פתיתי השוקולד הלבן שטרם הספיקו להתמוסס והפכו את הסיומת למתוקה. 
עלה ובאה לשולחננו מנת קרם תירס, אספרגוס, אבקת זיתים, כמהין ופרמזן. מעולה, טעימה, קרמית. מנה קטנה עם תשבוחות גדולות. מאוד אהבנו. 
משם המשכנו לקרפצ'יו בקר וייסבראטן עם איולי חזרת, אגוזים קצוצים, עלי מיקרו כוסברה וויניגרט הדרים. מדהים איך אפשר להפוך קרפצ'יו לכזה טעים ויותר חשוב - מרענן. ממזמן לא טעמנו קרפצ'יו כזה חרפרף ומקורי. זה לא מפתיע כי בפלימרקט מפתיעים בפרטים הקטנים. 
פילה אינטיאס עם ריזוטו אספרגוס ופטרוזיליה שהוגש עם קרם (שישמר במערכת). היתה המנה שחתמה לנו את הערב. נכון - לא הגענוט למנות הבשריות יותר - אבל ראשית - טוב שיש לאן לחזור ושנית, רצינו להמשיך להינות בלי התחושה הכבדה. 


חתמנו את הערב עם מתיקות של מלבי ליצ'י עם וניל, קרמבל שוקולד לבן ואבקת היביסקוס אדום (שמייבשים במקום), לא טעמנו דבר כזה! מלבי אגדי קרמי-קרמי, ההיביסקוס נותן לו רעננות, קרמבל השוקולד הלבן עם יוגורט מוסיף לו חמצמצות קריספית. והכל- הכל פשוט עשה אותנו מאושרת!

פלימרקט, רבי יוחנן 8 תל אביב


טלפון: 073-7585633
שעות פעילות: א-ה 19:00 עד הלקוח האחרון
ו-ש 12:30-17:00, 19:00 עד הלקוח האחרון

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...