יום חמישי, 8 בדצמבר 2016

רוזה פארקס מוסד תל אביבי בצפון דיזנגוף


'רוזה פארקס' זה אחד המוסדות התל אביבים החזקים. כבר עשור ממוקמת 'רוזה פארקס' על דיזנגוף 265 בתל אביב (קרוב לרחוב ירמיהו) ואני הלכתי השבוע לתהות על קנקנה.
המתכון: פשטות, חלל רחב, אוירה קלילה ולא מחייבת ומיקום מעולה.
אז התחלנו בקוקטיילים מיוחדים פרי יוצרה של 'רוזה פארקס': אני בחרתי בקוקטייל חריף של 'האני שפריץ' עם ג'ק דניאלס דבש, לימון, ג'ינג'ר, נענע ומלפפון. האמת? קוקטייל מעולה, מעט חריף תרתי משמע, טעים-טעים, מרענן ובול לטעם שלי. דנה שאיתי בחרה '1800 קוקוס' עם טקילה 1800 קוקוס, טריפל סק, סאוור ואננס. גם פה נהיננו מהקוקטייל, מתקתק וטעים. 
אחרי שחימום הקנה עבר בהצלחה עברנו לנשנש כרובית עם טחינה, סחוג, סלסה. גם פה הנשנוש עבר בהצלחה.

אמפנדסגולת הכותרת שבתפריט הינו שיתוף פעולה בין 'רוזה פארקס' למסעדת 'טוטומה' שליד. אפשר להזמין אמפנדס היישר מהמסעדה. ופשוט לאכול את כל הטוב הזה באוירה החופש של 'רוזה פארקס'. האמפנדס? טעימים, שמנמנים, עם בצק תירס מטוגן עדין-עדין וטעים. אנחנו בחרנו בתוספת הירקות (יש גם עוף או שרימפס) ויצאנו סופר מרוצות. כל ביס מושלם באוירה מנצחת.

חתמנו את הערב עם כריך רוסטביף בלחמניה. כריך פשוט וכיפי. מאוד יפה ומוערך בעיניי ש'רוזה פארקס' נותנת גם אפשרות ללחם ללא גלוטן בכריכים שלה. 

ראוי לציין ש'רוזה פארקס' בעלת חלל הישיבה הרחב במתחם החיצוני והפנימי, היתה מלאה עד אפס מקום!!! והקהל לא הפסיק להגיע. למה? יש 'רוזה פארקס' היא מוסד בזכות זה שאינה מתיימרת למאום, הכל בפשטות וסופר ניגשות, אוירה שמחה ואם תספיקו אולי תטעמו את ה'רוזל'ך' המפורסמים של רוזה פארקס.

נהיננו!

רוזה פארקס
דיזנגוף 265 
תל אביב





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...