יום שלישי, 6 בדצמבר 2016

ברוקלין, האמריקה של הפיצות - מנצחת גם בטעם

כאן כמעט הכל התחיל
תל אביב אומנם הפכה בירת הפיצות של ישראל. כמעט על כל בלוק שני מוצבת פיצריה. אבל הפיצריות היום כבר לא מוכרות משולשים... כאילו צורת ההגשה הזו עברה מן העולם וכולם עברו לפיצות אישיות. מביקור שערכתי שבוע שעבר בניו יורק גיליתי שצורת ההגשה הזו עדיין חזקה בארה"ב. לקחת פיצה על הדרך. וכן - לשבוע ממשולש אחד ולהמשיך במירוץ החיים. 
פיצה 'ברוקלין' היא פיצה 'אמריקאית' חדשה שהוקמה לפני חודשיים וחצי בצפון דיזנגוף. הבשורה? הגשת משולשי פיצה גדולים, כאלה שאפשר לשבוע מהם, אבל עם חומרי גלם איטלקיים וטובים, יחד עם קוטר של 50 ס"מ לפיצה משפחתית. מי אמר גודל אמריקאי ולא קיבל?

מי שאוהב פיצה ומכיר את הפיצריות בתל אביב, בטח מכיר את 'הפיצה' בבוגרשוב. 'ברוקלין' הוא בעצם מעיין הסניף המשולשי של 'הפיצה'. אותו בצק, אותו מתכון, חומרי גלם מאיטליה, איכות ללא פשרות, רק במשולשים ובמשפחתיות ענק.
50 סמ של קוטר של פיצה
לא נכנס בפריים
אז הגעתי לטעום על מה תל אביב מדברת; ויש על מה! 
פרט לבצק המשובח והורוטב האיטלקי, 'ברוקלין' מצ'פרת כל מגש עם 3 סוגי גבינות: מוצרלה קשה, מוצרלה במים ופרמז'ן איטלקי. הבצק טעים מאוד, כזה שאוכלים עד הסוף. הפיצה גדושה ברוטב וגבינות ואכן אפשר לשבוע ממשולש אחד. אהבתי מאוד את 'המלכה מרגרט' - פיצה מרגריטה של 'ברוקלין'.
גם 'פטריות ההזייה' פיצה פטריות הייתה מעולה. אומנם זה היה המשולש השני שלי וכבר היה לי קשה לעכל, לא הפסקתי לשאוב מהטעים-טעים הזה. כל היופי היה להבין שהפיצה עמוסה בפטריות והבצק הלא מאוד עבה, אך פריך יודע להחזיק אותה יפה! 
נשנשתי לפני קינוח גם פיצה לבנה. כן, ב'ברוקלין' יש שתי פיצות לבנות, יש גם טבעוניות ללא גבינה טבעונית ועם גבינה טבעונית וגם לקרניבורים - תפריט פיצות בשריות עשיר.
בלבנה יש שתי אפשרויות. האחת 'ביאנקה' עם קשקבל, מוצרלה, פרמזן, גבינה כחולה ועירית היתה מעולה, גם גרסת הלבן-ירוק של 'נסיכה ירוקה' עם ארטישוק ופסטו. הגרסה הלבנה
קינחתי ממש עם רול בצק אפוי ממולא נוטלה. זו השחיתות החדשה ב'ברוקלין', טעים בטירוף!!! מומלץ לאכול בשניים! 

אז מה היה לנו?
כל משולש ב'בברקולין' עולה 16-19 ש"ח 
*זה אומנם נראה יקר, אך המשולשים גדולים ומלאים בגבינות. 
משפחתיות: 96-114 ש"ח
*המשקל, הגודל והאיכות הופכים ארוחת ערב משפחתית לסופר משתלמת. 

תבואו - גם כיף, גם מהיר, גם טעים ממש וגם מוזיקת רוק ברקע!

ברוקלין
דיזנגוף 276 תל אביב
פתוח כל יום החל מ 17 
(שישי סגור בנתיים) 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...