יום שלישי, 27 בספטמבר 2016

מתחת לאף שלכם יש פנינה של בית קפה שכונתי, מתחת לעץ


למצוא בית קפה כיפי באמצע העיר עם שירות משפחתי ולבבי, זו זכות גדולה.
כזה הוא 'מתחת לעץ' בית הקפה בבן יהודה 202 בתל אביב, 'מתחת לעץ' קיים כבר 12 שנה ולא סתם! 
ראשית, 'מתחת לעץ' פתוחים 24 שעות (פרט לשישי בערב), עם תפריט המכיל: סלטים, מנות חמות וכריכים. בנוסף גם תפריט ארוחות בוקר ושלל קינוחים. 
השירות - אומנם מזמינים בדלפק בשירות עצמי, כל לקוח מקבל זמזם ולוקח איתו לשולחן, כשהמנה מוכנה טימור מנהל המטבח היקר גם דואג שהזמזם שעל השולחן יזמזם וגם דואג לקרוא לכל לקוח בשמו, ולברך אותו בתיאבון. השירות הזה כבר העלה לי חיוך על הפנים. בארוחה של סוף יום, קצת חום ושירות אישי, תמיד כיף לקבל.
במנות? התלהבנו מסלט עוף אסייתי, עם עוף מתקתק וטעים, עם ירקות פריכים וכיפיים גם בסוף היום. בחלק החם של הערב כיכב 'טוסט מישל' עם גבינת גאודה, גבינה בולגרית, שמנת, בצל מטוגן ופטריות והיה להפתעת הערב. 
טוסט לחם דגנים מלא, מלא בטעם, הלחם איכותי, שילוב הגבינות נתן טעם עשיר וכיפי, הבצל המטוגן והפטריות היו אחראיים על מיתון חוזק הגבינות והכל היה פשוט מושלם. טוסט הייתי שמחה לאכול בכל שעה. טוסט שהוא ארוחה וחוויה של טעמים. 
 כריך רוסטביף-עין גם היה מושלם. כמות הרוסטביף בג'באטה היתה נכבדת, תוסיפו לזה ביצת עין שהוסיפה לחות נעימה לכל ביס, גם בצל מטוגן ורוטב צ'יפוטלה והרי לכם כריך איכותי וטעייים!

אין ספק, בכל ביס שנגסתי במנות של 'מתחת לעץ', אני נהניתי. גם תה תפוח קינמון קר עשה לי נעים וטוב, התה היה כל כך טעים שאפילו שתיתי בלי להוסיף סוכר. כי טעם טוב חבל לטשטש. 
אז בטעמים, בשירות ובחוויה הכללית מתחת לעץ הם הקלאסיקה התל אביב הטובה. פעם הבאה שארצה קפה לבוקר או אחפש מקום לסיים ערב של בילויים אין לי ספק שמתחת לעץ תהייה ההעדפה הכי כיפית, טעימה ומעלה חיוך!

מתחת לעץ 
בן יהודה 202
תל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...