יום חמישי, 22 בספטמבר 2016

עכשיו רמת גן יותר טעימה ויותר שמחה - ג'מילה

 כבר מותר לציין ולגלות שאני עובדת במתחם הבורסה. כן, חובתת המסעדות הגדולה אוכלת צהריים במסעדות במתחם הבורסה וזה חביב, לא יותר.
זהו!!! החל מהשבוע התחלתי לחייך, 'ג'מילה' אהובתי, המסעדה המרוקאית מרחוב גרוזנברג בתל אביב עברה לז'בוטינסקי רמת גן ועשתה אותי ממש מאושרת.
ב'ג'מילה' כל מנה עד 48 ש"ח, יש מנות מתחלפות ויש קבועות. במחיר המנה העיקרית מקבלים לחם, טחינה, סלט חצילים על האש, סלט פלפלים אדומים קלוים מעולה וטעים וחריף קטן ו'ממזר' שעושה עוד יותר חשק לאכול, אבל מלא בטעם. העיסקית כוללת גם כוס לימונדה וכוסית תה מרוקאי לקינוח. 


מכיוון שזו היתה הפעם הראשונה והמרגשת שלי ב'ג'מילה' הרמת גנית, אז לא לקחתי מנה אחת אלה מקבץ טעימות.  טעמתי קצת מכל מנת דגל.
ראשית, הקוסקוס של עבדו (עבדו השף יליד מרוקו) והוא מנצח! היה עונג לאכול קוסקוס נמס בפה באמצע היום עם נתחי בקר. פשוט התנפלתי על הקערה. טעם מעולה, אמיתי, הכל טבעי ועם יד מרוקאית אמיתית.
גם קציצות עוף בירקות שורש היתה מנה מצוינת, בעלת טעם עדין יותר. 
קציצות בקר באפונה ועגבניות היו טעימות והזכירו לי שעבדו השף המרוקאי לא משתמש במטבח לא בשמן ולא ברסק עגבניות, אז הכל זוכה לטעם עדין מצד אחד, אך ממכר מצד שני. 

לא התאפקתי ודרשתי עוד מנה מהקוסקוס של עבדו - זה פשוט טעים, גם בגרסה הטבעונית וגם בבשרית. קוסקוס מעולה, רק נגיעה חריף ואני בעננים.
וכך לרגע באמצע היום, התחלתי לחייך, הרגשתי בבית, המוזיקה המרוקאית ממש חגגה לי חינה באוזן, הלקוחות לא הפסיקו להגיע ואני הצלחתי להירגע, בתוך הטירוף של אמצע היום. 

ג'מילה - זו לא מסעדה, זו הפסקה שהיא מתנה!

ג'מילה
ז'בוטינסקי 41
רמת גן
03-5166123



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...