יום שבת, 17 בספטמבר 2016

עראיס יא חביבי, עראיס!

אז לפני כשנתיים הוקמה 25M מסעדת הבשר שבבעלותה קצבייה במתחם שוק הכרמל וכל עולם הקולנרייה עלה לרגל למתחם לטעום מהמומחים לבשר. האמת? לא יצא לי בסוף לאכול ב 25M. אבל מזלי שאבי שרעבי חבר לירון קסטנבאום  ולחברי 25M ושם את אותו בשר טרי במסעדה צעירה וכיפית במתחם שרונה מרקט - מסעדת 'עראיס'.
הייחודייות - בשרים טריים, שימוש בכל נתחי הבשר וחתוכים מיוחדים. מה שעוד כיף בעראיס זה יש תחושה של מקום צעיר, סופר נקי ואפילו קצת מהיר. כל היופי שבסוף את השורה התחתונה הבשר שבצלחת אומר - וכל ביס מנצח.

אז התחלנו את הערב שלנו עם חציל בלדי בטחינה עם סלסלה חריפה, הרבה זמן לא נהינתי ככה ממנת חציל וטוב שכך. עראיס זכו פה אחד בדוז פוואה במנת החציל (עם דגש על טחינה מעולה), המשכנו עם מנת סלט שוק חביב, חמצמץ וקליל. גם פלטת ירקות כתומים צלויים על הגריל היו פשוטים ומעולים.. אבל הכל הקדמה לבשר הכה מעולה.
פינקייה, שייטל ומעטפת אנטריקוט היו לפלטת הבשרים שלנו. אנחנו הכי אהבנו את הפיקנייה. נימוח, רך ופחות דורש לעיסה.

מנת הדגל - עראיס הגיעה כרבעי פיתה ממולאים בשר טלה טחון אפויים יחד בתנור לקרסט ענק ומעולה. הבשר נשאר עסיסי ולח, הפיתה ספגה את הכל כמו שצריך, ויחד עם זאת עטפה את הבשר במעטפת סופר קריספית! רבעי הפיתה הונחו על גומה של סלסה ומחית לימון כבוש מעולה. לא היה צריך יותר, למרות התוספות המעולות, העראיס היה פשוט ממכר ואפילו לא מכביד מדי, רבע ועוד רבע ומנת הדגל חוסלה חיש קל. 
המנה השנייה והכה נהדרת היתה מסבחה בשרים מעושנים, עם נתחי בקר וטלה מעושנים בשבבי עץ הדרים. מעולם המסבחה לא היתה כזו טעימה. מנה מלאת טעם, בלי קשר לטחינה המעולה. ניתן היה להבחין שהבשרים נתנו את הטון והיו פשוט מעולים. רכים-רכים, נימוחים, מלאים בטעם עשיר ושוב, מנה מנצחת ב'עראיס'.

אז אומנם 'עראיס' נראית קצת מהירה, אבל הקהל ממלא את 'עראיס' עד אפס מקום בשעות ערב, ולא סתם. הבשר מדבר בעד עצמו! ולנו נשאר רק להינות





עראיס
מתחם שרונה
תל אביב
03-5509070‭ ‬

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...