יום רביעי, 7 בספטמבר 2016

ניו יורק בצפון תל אביב, טוסו לגרינברג!

 גרינברג ביסטרו זה הביסטרו הצפון תל אביב שכל כל חיכו. יש כבר הכל בגומה המבורכת של צפון תל אביב. אבל ביסטרו אמריקאי אמיתי היה חסר, מזל שיש לנו את צביקי עשת שהרים את הכפפה ודאג לביסטרו משובח, ברמה גבוהה ואוירה... משובחת. צרפה לה את הרוח מהים הכה קרוב, שרשרת נורות שעושה תחושה של חופש ושירות מהנה.



התחלנו את הערב שלנו עם 'גרינברג ברד' - אינני חובבת לחמים, אך בגט צרפתי בגריל עם חמאת צ'דר ופטרוזליה זה פשוט משהו ממכר. בוצעים את הבגט והחמאה. פשוט מעולה. מלא טעם ועסיסי כבר שמזמן לא טעמנו.


געגועי לבורטה גרמו לי לא להשאר אדישה לסלט בורטה מוצרלה מעולה עם עגבניות שרי, בזיליקים צ'ילי והכל מונח על סלסת עגבניות מעולה. זה באמת סלט שאוכלים עד הפירור האחרון. הבורטה מדהימה, הכל פרשי וקליל והסלסה גורמת לסיומת קלילה, סלט מושלם. 

אספרגוס צלוי עם נקודות איולי פטריות עם שמן כמהין וביצה מגורדת ופרמז'ן מעלה, היה לנשנוש הטעים והמעולה שלנו. פשוט וטעים עם נקודות כמהין. 
ריזוטו תרד עם נתחי דניס מנת שהספיישל היתה לעיקרית המהוללת הראשונה. השניה היתה המבורגר הדגל בסגנון קובני עם חזה אווז מעושן וממרח אבוקדו. טעים ומצויין. לקחנו אותו עם צי'פס מתובל ואכן - הרגשנו אמריקה, רק עם טעם יותר טוב. 

 קינחנו בעוגה הממכרת, קראק פאי, אם תתנו משאלה אחת של קולינריה מתוקה אבחר בקראק פאי של גרינברג! מושלם. בצק נימוך ורך, בבנות מקורמלות מעליו קצפת היישר מדלי קצפת. עוגה מושלמת זכתה להגשה מושלמת! אין ספק! ואנחנו ניקינו את הצלחת עד תום. כי אם כבר אנחנו חוגגות אז עד הסוף. 
זה היה סיום מושלם לערב מקסים, בדיוק מה שהייתי צריכה באמצע השבוע קצת דרינק, אוכל משובח, אוירה של ניו יורק ושירות ממש כמו חו"ל. 
תבואו!
זה בדיוק מה שאתם צריכים!

גרינברג ביסטרו
אורי צבי גרינברג 25, אזורי חן, 
תל אביב
03-6136132

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...