יום חמישי, 15 בספטמבר 2016

ים 7 מסעדת חוף אלגנטית בהרצליה


ים 7 היא מסעדת החוף ההרצליינית השוכנת ממש על קו החוף, ממש מתחת למלון דניאל. ים 7 היא מסעדה לכל דבר. לא תמצאו בה את מאכלי מסעדות החוף המוכרים, פה הכל ברמת יותר גבוהה ובתוספת בונוס - בריזת ים ונוף מדהים. 

האוירה שמחה ורגועה בים 7, וגם בשעת הערב, אחרי השקיעה, ים 7 מלאה עד אפס מקום גם בחלל הפנימי-אלגנטי וגם בחלל החיצוני על הקו החוף. 
התחלנו את הערב עם מנות טאפאס. האוירה בים חייבה ארוחה קלילה יותר. התחלנו עם  פילה בקר מעולה צרוב על איולי, טחינה וכסברה. שילוב מושלם. נתחי הפילה היו מעולים, צרובים במידה, עסיסיים, מתובלים בדיוק. פילה מעולם לא זכה להיות נשנוש טעים כל כך. גם סלט אייסברג היה מצויין וסשימי אינטיאס. אך גולת הכותרת היתה פלאפל הודי העשוי קטניות. ממש מנה טעימה, מלאה בתוכן, עם אוירירות קלה, תיבול הודי מדויק. כך הקפצנו כדור אחרי כדור, מבלי להרגיש. התוכן היה טעים ומהביל, פשוט מנה מנחמת לליל קיץ.

בעיקריות חגגנו עם סטייק אנריקוט ופילה דג על ריזוטו עגבניות ועשבי תיבול. הריזוטו היה מצויין כמו גם הדג היה עסיסי ומדויק וגם הסטייק. נעים היה לפגוש תוספת לסטייק של כרובית מטוגנת וכך להקליל את סיום הערב.
ים 7 אומנם נחבאת אל הכלים יחסית למסעדות חוף, וזה הסוד שלה, היא זוכה להיות מלאה כל ערב באופן קבוע בסועדים שרוב המסעדות בארץ היו שמחות לכזו תפוסה. 
ממתינה לשקיעה הבאה שלי.
ים 7
רמת ים 122 הרצליה
09-9566950

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...