יום שלישי, 23 באוגוסט 2016

יש!!! B12 פתחה סניף בקרליבך תל אביב, בואו לנגוס בשר משובח ובירה מעולה!



 מי שמכיר אותי יודע, שבמקומות שמתמחים בבשר, אני אוהבת את B12. רשת "קרוני" הבשר. B12 בשמה המלא הוא B12 MEAT STATION
כל מקורות הבשרים של B12 מגידולים בארץ, ללא ייבוא וללא הקפאה וללא הזרקות. 
כעת B12 סוף סוף פתחה סניף בתל אביב, על פינת קרליבך-החשמונאים (במקום ארומה לשעבר). 
הגעתי לטעום ולראות - B12 תל אביב הוא מחוז הפליאו של גוש דן!

למרות שאת כל נתחי הבשר אפשר לקבל בצלחת, בג'פראנה סופר טעימה (ג'בטה-פראנה ייחודית ל B12 עם מתכון מיוחד), או בסלט. אנחנו כמו רוב התל אביביים התחלנו את הערב שלנו עם צלחת נתחים מיושנים. מה היה שם?

מעטפת אנטריקוט מעושנת במקום, שרשרת פילה, כבדי עוף ואנטריקוט. הכל מוגש עם בצל מקורמל, קונפי שום ועגבניות, צ'מיצ'ורי הבית, וג'אפרנה מעולה בצד. 

מעטפת האנטריקוט היתה כמו חטיף קראנצ'י ועסיסי גם יחד, גם רצועות האנטריקוט היו מעולות. מסתבר ש B12 מייצרת לנו 'חטיפי' B12 פשוט טעימים, וכיפים. 
כבדי העוף היו משובחים. אינני נוהגת לאכול כבדי עוף אבל בעשייה המיוחדת של B12 הם פשוט נהדרים, לא רייר מידי ועדיין מלאים חיים וטעם. בדרך כלל כבדי עוף הם נתחים שאי אפשר לאכול הרבה מהם, אבל לא אצל B12. פשוט נימוחים במידה ומתובלים נכון. 

שרשרת הפילה היתה ועודנה הנתח האהוב עליי, עסיסי, טעים, בשרני. לשרשרת הפילה ביקשנו גם עוד תוספת, שיהיה לנו אקסטרה של B12 בגוף. כי אם כבר לאכול בשר - אז זה המקום! בין כל ביס לגמנו גם בירת B12 שמיוצרת על פי מתכון מיוחד וייחודי ל B12. 

אט-אט הצטרפו אלינו עוד ועוד אוהבי בשר טוב. B12 מעוצבת בצורת קרון ועושה חשק לעלות לרכיבה ולנגוס בבשר טוב ולבירה מעולה, כי דברים טובים מגיעים באריזות קטנות אבל מיוחדות. עוד תוכלו למצוא בסניף קרליבך תל אביב, חזה עוף פרגית וסלט עוף לשומרים על הגזרה. B12 הוא מקום שכל פליאו ישמח מאוד לבקר בו, וכל מי שלא פליאו - אל תוותרו על לחמניית הג'אפרנה המעולה!!!

*****
ממולץ בחום!!!
B12 MEAR STATION 
קרליבך 12תל אביב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

צ'טוצ'אק - התאילנדית החדשה - יש מה להגיע לנתניה!

  נפתחה מסעדה תאילנדית חדשה בארץ - לפני שבוע, מה נראה לכם? אני לא אטוס לשם? מהר, מהר לדווח למי שאוהבים על המקום החדש הכי שווה! 'צאקטוצ&#...